نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

تهران خانه ی کسب و کار است. شرکت های زیادی در پایتخت مشغول کار هستند. این در حالی است که تعداد شرکت های معتبر پشتیبانی شبکه از تعداد انگشتان دست نیز کمتر است. تعداد زیادی از این شرکت ها از کامپیوتر استفاده می کنند تا عملیات و خدمات روزمره خود را کارآمدتر کنند. فناوری مطمعنا کمک بزرگی به کسب و کارهای مدرن می کند اما در عین حال دارای احتیاجاتی از قبیل بروزرسانی و پشتیبانی مداوم نیز می باشد.

ما دوست داریم خودمان را به همراه شما یک خانواده بزرگ تجسم کنیم و از شما دعوت میکنیم

 

جهت دریافت مشاوره با شماره 02122137731 تماس حاصل فرمایید

 

پشتیبانی از راه دور نامحدود

پشتیبانی تلفنی نامحدود

پشتیبانی حضوری نامحدود

چرا باید پشتیبان شبکه داشت ؟

شرکت های بزرگ تر معمولا یک بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات اختصاصی دارند که هنگام بوجود آمدن هرگونه مشکل شبکه در دسترس مجموعه می باشند. با این حال کسب و کارهای در حال رشد همیشه قادر به پرداخت هزینه های یک تیم فناوری اطلاعات با دانش شبکه ای کافی نیستند، اما هنوز هم نیاز به پشتیبانی دارند. از این رو ممکن است احساس نکنند که پرداخت هزینه برای پشتیبانی فناوری اطلاعات ضروری است. با این حال، حتی برای کسب و کارهای کوچک با تعداد رایانه های کم، اگر مشکلی کوچکی نیز ایجاد گردد می تواند باعث اختلال زیادی شود.

 

چرا پشتیبانی شبکه مهم است ؟

شبکه کامپیوتری کسب و کار شما ستون فقرات زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات شما است که اتصال همه دستگاه ها را ممکن می سازد . این ساختار شامل سرورها، رایانه ها، سوئیچ ها، چاپگرها و روترها است هر یک از این دستگاه ها می توانند یک خطا یا مشکل ایجاد کند و کسب و کار حساستان با قطع کامل یا جزئی روبرو شود و بهره وری شما از بین برود. پشتیبانی شبکه آریان نت با طراحی شبکه پرسرعت، دسترسی سریع شما را به سرورهای داخلی و نیز محیط اینترنت میسر ساخته و سلامت شبکه ی شما را تضمین می کند.

 

 

پشتیبانی شبکه یک خدمات پیشگیرانه است!

همان طور که بنجامین فرانکلین می گوید : ” an ounce of prevention is worth a pound of cure ” (ارزش یک اونس پیشگیری، بیشتر از یک پوند درمان است) تعمیر و نگهداری منظم شبکه های کامپیوتری ضروری است، همانطور که سرویس ماهیانه یک خودرو ضرورت دارد و اگربه درستی انجام شود، هزینه مالکیت آن در طول زمان بسیار پایین آمده و بهره وری شما بسیار بالاتر خواهد بود. پشتیبانی شبکه می تواند با دریافت گزارش خرابی سیستم و اختلالات تجهیزات، با روشی پیشگیرانه که شامل نظارت بیست و چهار ساعته در کل ایام هفته، چک کردن منظم سیستم، چک کردن تجهیزات و تعمیر و نگهداری منظم احتمال مشکلات جدی را به حداقل برساند.

 

ما باید متفاوت باشیم – و ما هستیم.

ما متوجه شدیم که بسیاری از شرکت های فناوری اطلاعات، دارای پیشنهادات شبیه به هم هستند. مشاوران بازاریابی درباره “نگهداری” یا “نظارت” یا “پیشگیری” صحبت می کنند در حقیقت آن ها درباره ی اصول بدیهی پشتیبانی شبکه سخن می گویند.

 

اما …

ما در باره رزومه ی شغلی، دانش بروز حوزه ی شبکه، رضایتمندی مشتریان قدیمی، مهندسان متخصص، تجربه ی کاری بالا، خدمات اورژانس، ایجاد شبکه ایمن برای مجموعه مدیران آگاه و …صحبت می کنیم. بنابراین ما باید متفاوت باشیم – و ما هستیم.

ما اولین سامانه اعلام قیمت آنلاین را در زمینه پشتیبانی شبکه راه اندازی کرده ایم که از این طریق می توانید قیمت پیشنهادی ما را دریافت نمایید و بعد از آن با تکمیل فرم درخواست مجموعه ما با اعزام یک مشاور حرفه ای بررسی های لازم را انجام داده و بهترین پیشنهاد را به شما ارئه نماییم.

 

قرارداد کارشناس پشتیبانی اختصاصی

ما به شما کارشناس اختصاصی معرفی میکنیم. پشتیبان شبکه وظایف متعددی دارد ، تحقیقات ما در این مورد نشان می دهد داشتن یک کارشناس متخصص و قابل اعتماد برای مجموعه احساس امنیت بوجود می آورد و هر چه شناخت مجموعه از کارشناس با گذشت زمان بالا می رود رضایت مجموعه نیز به همان نسبت بالا رفته و ارتباط مثبت مجموعه و کارشناس موجب بازدهی بیشتر خواهد شد.

 

ویژگی ما :

عملکرد در راستای نگهداری

تیم پشتیبانی شبکه ما همچنین به طور منظم چکاپ های دستی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که تجهیزات در بهترین حالت عملکرد خود هستند. در این مسیر می توانیم کاستی ها و مشکلات زیر ساختی را شناسایی کرده و توصیه هایی در مورد چگونگی حل و فصل آن ها ارائه دهیم.

 

 

 

اتصال به اینترنت

در حال حاضر داشتن یک ارتباط بی نظیر و سریع به اینترنت برای کسب و کار ضروری است. آریان نت می تواند طیف گسترده ای از گزینه های اتصال به اینترنت ( ADSL – 4G – Fiber , …. ) را ارائه دهد وجدید ترین راهکارهای مدیریت اینترنت در راستای کنترل مصرف پهنای باند را با درنظر گرفتن وضعیت زیرساخت شما توصیه نماید.

 

 

 

استفاده از تکنولوژی

ما از ابزارهای نوآورانه برای نظارت فعال بر شبکه و تمام تجهیزاتی که زیرساخت شما را تشکیل می دهند استفاده می کنیم. این ما را قادر می سازد تا هشدار وضعیت شبکه شما را دریافت نماییم تا بتوانیم از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کنیم.

 

 

 

استفاده از سیستم تیکتینگ

سیستم تیکتینگ پشتیبانی شبکه با در اختیار قرار دادن نام کاربری و رمز عبور اختصاصی برای هر دستگاه شما می توانید مشکلات خود را ثبت و پیگیری نمایید، این سیستم تضمین می کند مواردی که شما درخواست بررسی نموده اید به درستی دنبال شده و می توانید از نتیجه آن آگاه شوید .

 

مشاوره خرید کالا / ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

تهیه و خرید تکنولوژی می تواند یک کار پیچیده باشد و در بسیاری موارد احتیاج به مشاوره فنی ضرورت دارد. از کجا می توان بهترین قیمت را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دریافت کرد؟ چه نوع گارانتی لازم دارید؟ کدام تولیدکنندگان پشت محصولات خود ایستاده اند؟ در طول سال ها، شرکت آریان نت با استفاده از انواع محصولات مختلف، اطاعات فنی گسترده ای از تمام فروشندگان برخوردار است. ما با شرکت های پیشرو در این صنعت همکاری می کنیم و همیشه حداقل یک جایگزین برای مشتریان خود در هر نوع محصول ارائه می دهیم.

نیاز به فایروال دارید ؟ ما می توانیم Cisco، Sonicwall، Juniper را ارائه دهیم. نیاز به یک سرور HP، دل، آی بی ام، اپل. هرگز ما مشتریان خود را به فروشندگان نا معتبر هدایت نمی کنیم که برای هزینه ارجاع، به ما هزینه ای پرداخت کنند. هر گونه تخفیفی که از تأمین کنندگان ما (به دلیل حجم بالای خرید و وضعیت همکاری ) قائل شوند به مشتریان ما منتقل می شود. و اگر بخواهید خودتان سخت افزار را تهیه فرمایید ، ما بدون هیچ مشکلی به شما کمک می کنیم تا مطمئن شوید که سیستم های مناسب را با تنظیمات صحیح دریافت می کنید.

 

 

 

ما مشکلات را شناسایی می کنیم قبل از اینکه آنها یک مسئله شوند .

بررسی عمکرد برق اضطراری به صورت هفتگی

بررسی اتصال به اینترنت بک آپ

ما به طور مداوم شبکه شما را نظارت می کنیم

گزارش مربوط به پشتیبان گیری را بررسی می کنیم

 

وضعیت فایروال ، بسته های سرویس ، بروز رسانی امنیتی ،

 

منبع : http://baseblog.parsiblog.com/Posts/1/%D9%BE%D8%B4%D8%AA%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%8A+%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87/



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 20 صفحه بعد