نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

چگونه اکستنشن مو کلیپسی را به موی خود متصل کنیم؟

اکستنشن های مو راهی ارزان، راحت و ساده برای رسیدن به توهم داشتن گیسوانی بلند و زیبا هستند. این مطلب را بخوانید تا ببینید چگونه باید از این کلیپس ها استفاده کنید.

مدل اکستنشن ها را با موی واقعیتان تطبیق دهید.

اکستنشن های مو باید قاطی موهای طبیعی خودتان شوند و این به این معناست که باید هر دو رنگ و مدلی یکسان داشته باشند.

  • اگر این اکستنشن ها موج دار یا فر هستند، موهای طبیعی خود را با استفاده از فرکننده مو فر کنید. اگر اکستنشن ها به صورت صاف سیخ سیخی هستند، در آن صورت از اتوی مو استفاده کنید تا ظاهری مشابه برای خود ایجاد کنید.

موهای خود را از آسیبی که این نوع وسایل برایش ایجاد می کنند با استفاده از محصولاتی که مو را در برابر دما محافظت می کنند، دور نگه دارید. به عنوان مثال می توانید قبل از شروع به صاف یا فر کردن مویتان از روغن آرگان استفاده کنید.

موی خود را به دو قسمت تقسیم کنید.

از شانه یا انگشتانتان برای ایجاد خطی افقی از طرف راست سرتان تا طرف چپ آن ایجاد کنید و به این ترتیب قسمت بالایی موی خود را دسته بندی کرده و با استفاده از کش سر یا گیره سر آن را کاملا جدا کنید.

  • اگر مویتان جنسی بسیار نازک دارد، از شانه برای پوشدادن نیمه پایینی موهایتان در قسمت های یک اینچی استفاده کنید. این کار به نگه داشتن اکستنشن ها در جای مناسب کمک می کند.

گیره را روی اکستنشن های خود بزنید.

بالای اکستنشن های مو را با آن قسمت افقی که ایجاد کرده اید هم ردیف کنید و به آرامی آن را به سمت پایین فشار دهید تا کلیپس را در جای مناسب قرار دهید.

  • برخی اکستنشن های مو در سایزهای بزرگ موجود هستند و برخی دیگر در چند تکه کوچکتر. اگر شما دارید از کلیپس های نوع دوم استفاده می کنید، در این صورت آن ها را یکی یکی متصل کرده و از این طریق از مساوی پخش شدن موهایتان نسبت به فرق سرتان اطمینان حاصل کنید.
  • در صورتی که کلیپس شما بزرگ است، ابتدا ردیف بالایی کلیپس را نزدیک فرق سرتان متصل کنید و آرام آرام به سمت کلیپس های پایینی حرکت کنید که در نزدیکی گردنتان قرار دارند.

قسمت بالایی موی خود را آزاد کنید.

به آرامی موی طبیعی خود را با اکتنشن های کلیپسی ترکیب کنید.

چگونه باید از اکستنشن کلیپسی نگهداری کرد؟

اکستنشن های موی کلیپسی نسبت به اکستنشن های چسبی قدیمی بسیار سریع تر، ارزان تر و سالم تر هستند. این نوع اکستنشن ها در عرض چند دقیقه موی شما را بلند و پرپشت می کنند. نگهداری از آن ها اصلا کار سختی نیست. (این راهکار ها روی موی انسانی جواب بهتری نسبت به موی مصنوعی می دهند.)

اکستنشن موهای خود را با شانه یا برس شانه کنید؛ از این که تمامی گره ها از بین رفته اند اطمینان پیدا کنید.

به آرامی اکستنشن ها را با آب گرم خیس کنید.

به آن ها شامپو بزنید. لازم نیست خیلی سخت بگیرید.

تنها آغشته کردن انگشتانتان به شامپو و شانه کردن موهایتان به کمک آن کافی است. از شامپویی که سولفات آن بسیار کم است یا سولفات ندارد استفاده کنید.

شامپو را کاملا آب بکشید.

از نرم کننده استفاده کنید.

نرم کننده شانه کردن را زمانی که مو خشک و نرم و براق شده آسان تر می کند.

زمانی که نرم کننده را آب کشیدید و اکستنشن ها خشک شدند، اکستنشن ها را شانه کنید تا گره نخورند. اگر عجله دارید آن ها را در زیر نور خورشید قرار دهید تا خشک شوند ولی باید حتما صاف شوند.

می توانید اکشتنشن ها را سشوار بکشید ولی اول از محافظت کننده حرارتی برای جلوگیری از آسیب احتمالی به مویتان استفاده کنید.

نیازی نیست هر شب یا حتی دو شب یک بار آن ها را بشورید؛ تنها یک بار در هفته کافیست.

از یک شامپو خشک در صورت نیاز استفاده کنید. مو معمولا در صورت شست و شوی مداوم در خطر آسیب هایی چون ریزش است.

آن ها را زمانی که در آوردید شانه کنید؛ در غیر این صورت باز کردن گره ها سخت تر خواهد شد.

موهایتان را به صورت دم اسبی در اطراف اکستنشن ها جمع کنید تا از گره خوردنشان جلوگیری کنید.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/19/%D9%88%D8%B5%D9%84+%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86+%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%B4%D9%86+%D9%85%D9%88%D9%8A+%DA%A9%D9%84%D9%8A%D9%BE%D8%B3%D9%8A+%D8%A8%D9%87+%D9%85%D9%88%D9%8A+%D8%B7%D8%A8%D9%8A%D8%B9%D9%8A/



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

اگر علاقمند به کارهای عملی هسدتید و در برابر ماشین های سنگین آرامش خود را حفظ می کنید، اپراتور تاور کرین شدن می تواند شغلی رویایی برایتان باشد. برنامه ریزی پیشاپیش می تواند به شما در رسیدن به اهداف شغلیتان کمک کند. برای کار به عنوان یک اپراتور جرثقیل باید دوره حرفه ای گذرانده باشید و به عنوان کارآموز با یک اپراتور دارای مدرک معتبر کار کرده باشید. پس از این که تحصیلات و تجربه کافی را کسب کردید، می توانید برای گرفتن مدرک اقدام کرده و مشغول به کار با آژانس های ساختمانی کار کنید.
مدرک دیپلم خود را اخذ کنید. شاید بسیاری از شغل هایی که در سطح ساخت و ساز هستند نیازی به مدرک دانشگاهی نداشته باشند ولی شما برای داشتن مدرک تاور کرین نیاز به مدرک دیپلم دارید. در غیر صورتی که مدرک دیپلم نگرفته اید، باید دوباره به مدرسه برگردید و تحصیلات دبیرستانی خود را تکمیل کنید.

در کلاس های مربوط به این حرفه شرکت کنید.

این کلاس ها دانشی عملی را برای دانش آموزان خود فراهم می کنند و به آن ها برخی مهارت های ابتدایی ساخت و ساز را می آموزند و همچنین چگونگی کار با ماشین های سنگین را به آن ها آموزش می دهند.
شما مهارت خواندن طرح ها، نصب مصالح ساختمانی و تشخیص کدهای ساخت و ساز را کسب خواهید کرد. معمولا، تکمیل این کلاس ها یک تا دو سال طول می کشد.

  • در صورت داشتن اجازه والدین، می توانید در صورتی که دانش آموز دبیرستانی هستید همزمان در این کلاس ها هم شرکت کنید.

یک برنامه آموزشی کلی اپراتوری جرثقیل را تکمیل کنید.

هر چند شما بخش عمده ای از آموزش هایتان را در کارآموزی دریافت خواهید کرد، باز هم بهتر است در یک برنامه آموزشی جرثقیل شرکت داشته باشید. برنامه های اپراتوری جرثقیل می توانند از چند هفته تا چندین ماه طول بکشند. در این کلاس ها قوانین ایمنی و مراقبت از ماشین های جرثقیل به شما آموزش داده می شود.

  • اکثر برنامه های آموزشی اپراتوری جرثقیل به صورت آنلاین ارائه نمی شوند و دلیل آن هم این است که شما نیاز به کارهای عملی دارید.

کارآموزی را شروع کنید.

پس از اتمام کلاس های مربوط به این حرفه و شرکت در یک برنامه اپراتوری تخصصی، با اپراتورهای محلی تاور کرین تماس حاصل فرمایید و در رابطه با شرایط کارآموزی سوال کنید. کارآموزی به شما کمک می کند تا تجارب شغلی کسب کنید و معلومات ساختمانی شما را نیز افزایش خواهد داد.
کارآموزی می تواند بین یک تا شش سال طول بکشد و زمان آن بستگی به این دارد که تا چه حد کسی را که کار شما را زیر نظر دارد را تحت تاثیر قرار می دهید.

فرم بدن خود را حفظ کنید تا بتوانید در آزمون های فیزیکی پذیرفته شوید.

شما برای کار در این زمینه نیاز به داشتن سلامت بالا و قدرت شنوایی بالا دارید.

  • اگر سابقه صرع یا عدم کنترل فیزیکی دارید، قادر به کسب مدرک نخواهید بود.

امتحان های عملی خود را تکمیل کنید.

پس از قبولی شما در آزمون کتبی، می توانید امتحان عملی خود را شروع کنید. قبل از آزمون، از شما درخواست می شود که یک سری از عملیات را تکمیل کنید. باید جلوی کسی که امتحان شما را کنترل می کند شرایطی را تکمیل کنید که به عنوان یک اپراتور تاور کرین در آن ها قرار خواهید گرفت. حین امتحان، این فرد تمرکز خود را روی اقدامات ناامن شما خواهد گذاشت.

هنگام آموزش کارهای ساختمانی ابتدایی شرکت کنید.

زمانی که دارید کلاس های آموزشی را شرکت می کنید، می توانید به عنوان یک کارگر کلی در یک شرکت ساخت و ساز کار کنید. دریافت تجارب ساختمانی از همان ابتدا به شما در آینده شغلیتان بسیار کمک خواهد کرد. بیشتر پست های کارگران کلی ساختمانی نیازی به مدرک دبیرستانی ندارند (هر چند بیشتر کار آموزی ها به این مدرک نیاز دارند). به همین دلیل است که شما می توانید زمانی که هنوز در مدرسه هستید شروع به کار کنید.

 

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/18/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1+%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D8%B1%D9%8A%D9%86+%D8%B4%D9%88%D9%8A%D9%85%D8%9F/



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

چگونه لکه های روی فرش را تمیز کنیم؟

هیچ چیز به اندازه لک شدن فرش نمی تواند مهمانی یا وقت آزاد با کودکان و حیوانات خانگی را خراب کند. چه نوشیدنی از دست کسی بیفتد یا چه خطا در دست شویی کردن رخ دهد، شما متوجه هستید که هر چیزی که فرشتان را دارد لک می کند ردی که به جای می گذارد قابل دیدن است و حتی ممکن است باعث شود فرش بوی بدی به خود بگیرد. اقدام سریع با یک شوینده فرش که مخصوص این مورد ساخته شده است بهترین راه برای پاک کردن لکه های فرش است. هر چند که شما می توانید به خوبی و به سرعت انواع لکه ها را با محصولات دیگری چون سرکه سفید، جوش شیرین و حتی صابون معمولی از بین ببرید.

از بین بردن لکه های فرش با استفاده از شوینده فرش

تا حد امکان کثیفی یا مایع را از فرش پاک کنید.

قبل از استفاده از لکه بر، هر نوع ماده ای را که روی لک قرار دارد را پاک کنید. این کار از فرو رفتن بیشتر کثیفی داخل بافت های فرش جلوگیری می کند.

  • موادی را که حالت خرد شده و خشک دارند را با جاروبرقی تمیز کنید. در صورتی هم که مایع اضافه روی فرش مشاهده کردید به کمک دستمال توالت آن را پاک کنید.

ناحیه ای که لک شده است را خشک کنید.

پیش از استفاده از لکه بر، لک را با یک پارچه خشک کنید و جهت حرکت دستتان از خارج به داخل باشد. به آرامی این کار را انجام دهید چون در غیر این صورت لکه می تواند بیشتر در قالی یا فرشتان فرو برود هر چند که خشک کردن به شما کمک می کند تا لکه را از بین ببرید.

  • از یک پارچه سفید یا دستمال توالت که هیچ گونه طرحی ندارد استفاده کنید. هر گونه رنگی روی پارچه یا دستمال توالت باعث پس داده شدن به فرش شده و در نتیجه فرشتان را بیشتر لک خواهد کرد.

برای ناحیه لک شده از یک محصول قالیشویی فرش استفاده کنید که مخصوص لکه بری است.

این محصول را به فرش اسپری کنید ولی از مقدار بیش از حدی برای این کار استفاده نکنید و لک را در آن غرق نکنید. این کار باعث می شود که فرش خراب شود و شما را از هدفتان دور خواهد کرد.

  • محصولات تمیز کننده مورد نظرتان در قسمت های مخصوص شوینده در اکثر مغازه ها یافت می شوند. بیشتر مغازه ها انواع محصولات را دارند و برخی از آن ها برای لک های مخصوصی ساخته شده اند.
  • از استفاده از هر گونه لک بر که شامل وایتکس است در صورتی که فرشتان سفید نیست خودداری کنید.

به شوینده اجازه جذب شدن درون فرشتان را بدهید. معمولا 10 دقیقه برای این کار کافی است ولی حتما زمانی را که روی جعبه شوینده پیشنهاد شده است را رعایت کنید.

  • کودکان و حیوانات خانگی خود را در حین این کار دور نگه دارید تا این مواد شیمیایی به سیستم تنفسی آن ها آسیب نرساند.

ناحیه لک شده را با دستمال توالت، پارچه یا ابزار مخصوص قالیشوییفرش خشک کنید.

لک باید کاملا خشک شود. اگر هنوز هم می توانید آن را ببینید، دوباره از اسپری استفاده کنید و پس از جذب شدن، آن را خشک کنید.

  • یک پارچه خشک را نزدیک دست خود نگه دارید تا در صورتی که مجبور شدید فرآیند را تکرار کنید از آن استفاده کنید. دائم ناحیه را با پارچه خشک خود خشک کنید تا از خیس شدن فرش جلوگیری کنید.

سطح را جارو بکشید.

با استفاده از جاروبرقی کل سطح را صاف کنید. این کار باعث می شود در صورتی که قسمتی از لکه در عمق فرش باقی مانده است قابل رویت شود.

 

منبع:

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/17/%D8%A7%D8%B2+%D8%A8%D9%8A%D9%86+%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%86+%D9%84%DA%A9%D9%87+%D9%81%D8%B1%D8%B4/



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

دنبال گیسوان زیبای بلند هستید ولی زمان یا حوصله کافی برای بلند کردن مویتان را ندارید؟ پس بهتر است به امتحان کردن اکستنشن فکر کنید! اکستنشن مو ظاهری طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد ولی آماده کردن آن برای استفاده ممکن است زمان بر باشد.

روش اول :  انتخاب اکستنشن

  • تصمیم بگیرید چه نوع مویی مد نظرتان است.

اکستنشن های مو دو ساختار دارند؛ مصنوعی یا انسانی. اکستنشن های مصنوعی مخلوطی دست ساز از کراتین و پلاستیک هستند که از ظاهر موی انسان تقلید می کنند. موی انسان توسط افراد واقعی اهدا شده و به صورت اکستنشن بازسازی می شود. اکستنشن های موی انسانی درجه های متفاوتی دارند؛ از قبیل برزیلی، هندی، مالزیایی که سه نوع پرطرفدار آن هستند. تمامی بهترین بافت ها و درجات موی انسان در طبیعی ترین حالتشان قرار دارند و این به ما اجازه صاف کردن، فر کردن یا حتی رنگ آن ها را تا اندازه مورد نظر می دهد. موهای طبیعی برزیلی، هندی و مالزیایی درجات مختلفی بافت دارند؛ به عنوان مثال موج دار و فر طبیعی (تقریبا صاف و جنس طبیعی که هر چه به انتهای آن نزدیک تر می شویم پرپشت تر می شود.)

زمان انتخاب اکستنشن موی انسانی همیشه بهتر است مویی را انتخاب کنید که به بافت طبیعی خودتان نزدیک تر است؛ این به ترکیب مناسب در هنگام نصب اکستنشنتان کمک خواهد کرد.

  • اکستنشن های مصنوعی از نظر تقلید از ظاهر موی انسان بسیار پیشرفته هستند ولی فاقد برخی از بافت های موی طبیعی هستند. در عین حال، اکستنشن های مصنوعی بسیار درخشان تر از موی انسانی طبیعی به نظر می رسند.
  • موی انسانی بسیار گران تر از موی مصنوعی می باشد ولی باید این را هم در نظر گرفت که این مو بسیار تطبیق پذیرتر است و ظاهر طبیعی تری دارد. این نوع مو برخلاف اکستنشن های مصنوعی، می تواند با استفاده از ابزار حرارتی مدل داده شود، آغشته به مواد شیمیایی شود، رنگ، شسته و مدل داده شود.
  • در مورد کیلیپس های اکستنشن مو فکر کنید.

این نوع کیلیپس ها موهایی مصنوعی یا انسانی هستند که به پایه یک کیلیپس وصل شده اند و به شما اجازه استفاده از اکستنشن موقت برای مویتان را می دهند. اگر تنها برای یک مناسبت یا روز مشخص به استفاده از اکستنشن فکر می کنید، این گزینه بسیار مناسبی است.

  • این مورد ارزان ترین نوع موجود اکستنشن مو می باشد و همچنین راحت ترین نوع برای به کار بردن است و تنها چند دقیقه طول می کشد تا در جای مناسب قرار گیرد.

 

کیلیپس های اکستنشن معمولا باید به صورت روزمره نصب و جدا شوند و دلیل آن این است که در طول روز چندین بار در می آیند. همچنین، خوابیدن با آن ها کار آسانی نیست.

  • به استفاده از اکستنشن های موی ترکیبی فکر کنید.

اکستنشن های ترکیبی موهایی مصنوعی یا انسانی هستند که از یک سو رویشان چسب مخصوص یا مومی کراتینی کار گذاشته می شود که در موی طبیعی شما ذوب می شود.

  • اکستنشن های ترکیبی با دوام ترین نوع اکستنشن هستند ولی به مراتب از نوع کیلیپسی آن گران ترند.
  • هر چند اکستنشن های ترکیبی از حرارت استفاده می کنند، خیلی برای موی طبیعی شما مضر نیستند. اگر از آسیبی که ممکن است بر مویتان وارد کنند نگران هستید، در مورد اکستنشن های ترکیبی سرد فکر کنید.
  • به دلیل دشواری نصب اکستنشن های ترکیبی به تنهایی، برای نتیجه بهتر از دوست یا آرایشگرتان کمک بگیرید.

روش دوم : به کار بردن کیلیپس های اکستنشن

  • بافت مو خریداری کنید.

بافت مو یک ردیف مو است که بین لایه های خود مویتان کار گذاشته می شود تا طول آن را افزایش دهد. شما می توانید موی مصنوعی یا انسانی را با واحد بافتی خریداری کنید و مد نظر داشته باشید که مورد دوم بین این دو گزینه گران تر است.

  • نزدیک ترین رنگ به موی خودتان را انتخاب کنید. اکستنشن های مو باید طبیعی به نظر برسند و در صورت ناهماهنگی جزئی بین دو رنگ نمی توانند این طور به نظر برسند.
  • طول موی مناسب را پیدا کنید. هر چند شما مشخصا می خواهید اکستنشن هایتان بلند تر از طول موی فعلیتان باشد، از افزودن مقدار بیش از حد تفاوت بین طول موی طبیعیتان و اکستنشن ها پرهیز کنید. این کار نه تنها باعث می شود مویتان غیرواقعی به نظر برسد، بلکه قیمت آن به طرز مشخصی گران تر خواهد بود. سعی کنید نهایتا 4 اینچ (10.2 سانتی متر) دنبال افزایش طول موی خود باشید.

 

ادامه دارد ...

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/16/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A8%D8%A7%D9%8A%D8%AF+%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%B4%D9%86+%D9%85%D9%88+%D8%B1%D8%A7+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DA%A9%D9%86%D9%8A%D9%85%D8%9F/



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

تکنولوژی به کمک بشر آمده و در سالیان اخیر قادر به طراحی و تولید نسل پیشرفته صندلی ماساژور بوده که می­تواند تمامی عضلات مهم بدن را به تفکیک ماساژ داده و باعث افزایش گردش خون و ترشح هورمون­های مفید ­گردد و حس خوب، شادابی و انرژی بیشتر را به ماساژ گیرنده می­دهد.

در دنیای امروز که زندگی در شهرهای بزرگ سراسر استرس و فشار فکری و جسمی است، اهمیت به آرامش و سلامتی الویت افرادی است که به دنبال زندگی با کیفیت هستند.

ماساژ یکی از روش­های رفع استرس و افزایش نشاط فکری و جسمی است که جدای از فواید ذکر شده تاثیر بسزایی در سلامت جسمانی ماساژ گیرنده دارد، که در مقالات قبلی به صورت مفصل به آن پرداخته­ایم. به دلیل کمبود وقت و مشغله امروزه امکان حضور در SPA به صورت مرتب و مورد نیاز بدن نیست.

بنابراین می­بایست به دنبال راه حل باشیم که بتوانیم ماساژ را در برنامه روزانه خود قرار دهیم تا تاثیر آن را روی حال خوب روحی و جسمی­ خود حس کنیم.

صندلی­های ماساژور میوتو با طراحی و تکنولوژی ایتالیایی یکی از پیشرفته­ترین صندلی­های ماساژور روز دنیاست که توانسته با مدل­های متنوع از نظر طرح و نوع ماساژ انواع سلایق را در برگیرد.

در ادامه مدل­های مبل و صندلی ماساژور میوتو به طور خلاصه توضیح داده شده است، که برای مشاهده اطلاعات کامل هر مدل می­بایست روی لینک پایان متن هر مدل کلیک نمایید.

مبل­ های ماساژور Miotto Z6

Z6 پرچم­دار لاین مبل وصندلی ماساژور میوتو در سال 2018 می­باشد. این محصول از جدیدترین تکنولوژی­های ماساژ برقی بهره می­برد که می­توان از مهم­ترین آنها ماساژ سه بعدی (3D) قابل تنظیم، غلطک­های پشت ساق پا، کیسه ­های هوای کامل و تنوع بسیار زیاد از برنامه­های ماساژ اتوماتیک می­باشد.

Z6 برای علامندان ماساژ تخصصی و کسانی که همیشه بهترین­ها را انتخاب می­کنند طراحی گردیده ­است.

جهت مشاهده اطلاعات کامل مبل ماساژور Z6 اینجا را کلیک کنید.

مبل ماساژور Miotto Z5

پر فروش­ترین محصول از بین مدل های مبل و صندلی ماساژ میوتو در سال 2017 مدل Z5 بوده ­است و علت آن طراحی لوکس، خاص و همچنین مکانیزم ماساژ حرفه­ای آن است. این مبل دارای برنامه­‌های اتوماتیک خاص از جمله حالت گهواره­ای، حالت کششی و … و غلطک­های 3 گانه کف پا، ماساژ 2 بخشی دست و… می­باشد که لذت ماساژ را دوچندان می­کند.

جهت مشاهده اطلاعات کامل مبل ماساژور Z5 اینجا را کلیک کنید.

مبل ماساژور Miotto Z4

طراحی منحصر به فرد Z4 زبانزد بزرگترین طراحان صنعت دکوراسیون دنیاست، این مبل با طراحی 2 تکه و مدرن خود طرفداران جوان بسیاری را جذب کرده­ است.

از موارد دیگری که این مدل را متفاوت مینماید، جایگیری دست عمودی آن و همچنین برنامه کششی خوابیده است که لذت ماساژ آن را نمی­توان توصیف نمود و پیشنهاد می­کنیم به یکی از فروشگاه­های میوتو مراجعه نموده و ماساژ Z4 را تجربه کنید.

Z4 دارای ماساژی نسبتاً محکم در مقایسه با دیگر مدل­ها می­باشد که برای کسانی که  قبل از خرید مبل ماساژور ماساژ میگرفتند بسیار توصیه می­شود.

جهت مشاهده اطلاعات کامل مبل ماساژور Z4 اینجا را کلیک کنید.

مبل ماساژورMiotto G7

G7 پرچم­دار سری G محصولات میوتو است که قیمتی مناسبتر نسبت به مدل های سری Z دارد.

ولی از لحاظ طراحی و مکانیزم ماساژ پیشرفته و حرفه ای می­باشد. طراحی کلاسیک G7 و ماساژ نرم و لذت­بخش آن­ها بسیاری از علاقه­مندان با سنین بالاتر را طرفدار خود کرده­است. بی­صدا بودن این مدل در کنار آپشن­های دیگر از جمله پخش موزیک از طریق بلوتوث و USB و همچنین ماساژ ریتمیک (متناسب با موزیک دلخواه شما) آن را به یکی از مدل­های پرفروش میوتو تبدیل کرده­است.

جهت مشاهده اطلاعات کامل مبل ماساژور G7 اینجا را کلیک کنید.

مبل ماساژور Miotto G5

G5 مدل اقتصادی میوتو از لحاظ قیمت خرید است، با وجود طراحی بسیار شیک و خاص آن و همچنین ماساژ لذت­بخش و دارا بودن 9 برنامه اتوماتیک گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که می­خواهند با قیمت مناسب صندلی ماساژی کامل و شیک داشته باشند.

این مدل با امکاناتی از قبیل حالت بی­وزنی، ماساژ L-Track با طول 120 سانتو… یکی از بهترین گزینه­ها متناسب با مبلغ پرداختی می­باشدو.

جهت مشاهده اطلاعات کامل مبل ماساژور G5 اینجا را کلیک کنید.

مبل ماساژور Miotto G3

G3 المانی دوست داشتنی در دکوراسیون محل کار یا منزل شما خواهد بود. طراحی ساده G3 آن را از بقیه مبل و صندلی­های ماساژور متمایز کرده است. این مدل، ماساژ پشت و نشینمنگاه و همچنین ماساژ پشت پا یا کف پا را داراست.

G3 اولین انتخاب مدیران برتر برای اتاق کارشان است، چرا که طراحی آن به نوعی است که دستان آزاد می­باشد و می­توان با کفش هم از صندلی ماساژور استفاده نمود.

ریموت کنترل بی سیم G3 یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد آن است.

جهت مشاهده اطلاعات کامل مبل ماساژور G3 اینجا را کلیک کنید.

صندلی ماساژور Miotto Magro Rock

سری ماگرو توسط طراح ارشد شرکت میوتو ایتالیا خلق شده ­است و هدف آن ابداع سبک جدیدی از صندلی­ ماساژور بوده­است تا بتوان از آن به شکل المانی از دکوراسیون استفاده نمود. سلیقه برخی از مشتریان با ابعاد و طراحی مبل­های ماساژور برای جانمایی آن در بخش پذیرایی منزل خود در تضاد می­باشد، که برای این دسته از مشتریان صندلی ماگرو ارائه گردیده­است.

ماگرو راک علاوه بر مزایای فوق، حس نوستالژی صندلی­های راکینگ (Rocking Chair) را نیز دارا می­باشد، که باعث تکمیل حس آرامش در حین ماساژ می­گردد.

  جهت مشاهده اطلاعات کامل مبل ماساژور Magro Rock اینجا را کلیک کنید.

 

صندلی ماساژورMiotto Magro Bello

ماگرو بلو برای علاق­مندان سری ماگرو که فرم راکینگ را دوست ندارند، طراحی شده ­است که به صورت ثابت قرار می­ گیرد.

ماگرو بلو در 3 حالت زاویه پشتی قابل تنظیم می­ باشد که گزینه ­ی بسیار مناسبی برای تماشای تلویزیون در حالت دلخواه می­ باشد.

استفاده ماگرو بلو با ماساژور پا Edmonda حس لذت­بخش یک ماساژ کامل و حرفه­ای را القا می­نماید. بنابراین اگر قصد خرید ماگرو بلو را دارید حتماً آن را با ماساژور پا امتحان کنید.

جهت مشاهده اطلاعات کامل مبل ماساژور Magro Bello اینجا را کلیک کنید.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/15/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%D9%8A+%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DA%98%D9%88%D8%B1/



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

اگر تا به حال روش کارکرد تاور کرین ها را زیر سوال برده اید، این مقاله خیلی به دردتان خواهد خورد. در این مقاله جواب تمامی سوالاتی که ممکن است تا به حال به ذهنتان در این مورد رسیده باشد را به علاوه بسیاری مطالب بیشتر خواهید یافت!

یک تاور کرین توانایی جا به جایی چه مقدار بار را دارد؟

یک تاور کرین معمولی به طور متوسط ویژگی های ذیل را دارد:

حداکثر طول بدون پشتیبانی :

265 فوت (80 متر) – جرثقیل می تواند در صورت وصل بودنش به ساختمان در صورت اقزایش طول ساختمان حول جرثقیل مجموع طولی بسیار بیشتر از 80 متر داشته باشد.

حداکثر کشش :

230 فوت (70 متر)

حداکثر قدرت جا به جایی :

19.8 تن (18 تن متریک)، 300 تن متر(متریک تن= تن)

وزنه تعادل :

20 تن (16.3 تن متریک)

حداکثر باری که تاور کرین می تواند حمل کند 18 تن متریک می باشد (39 هزار و 690 پوند)، ولی تاور کرین نمی تواند این حجم بار را در صورتی که بار روی انتهای جیب قرار گرفته باشد جا به جا کند. هر چه بار جایگاهی نزدیک تر به دکل داشته باشد، تاور کرین بار بیشتری را به صورت امن می تواند جا به جا کند. درجه گذاری 300 تن متری می تواند شما را از این رابطه مطلع سازد. برای مثال، اگر راننده تاور کرین بار را 30 متر (100 فوت) با فاصله از دکل قرار دهد، در این صورت تاور کرین می تواند حدودا باری به وزن حداکثر 10.1 تن را حمل کند.

تاور کرین از دو کلید محدود کننده برای اطمینان از عدم اضافه بار تاور کرین توسط راننده استفاده می کند:

  • کلید حداکثر بار کشش روی کابل را مورد بررسی قرار می دهد و از وزن بار کمتر از 18 تن اطمینان حاصل می کند
  • کلید لحظه ای بار از این موضوع اطمینان حاصل می کند که راننده در حال جا به جایی بار روی جیب از حد مورد نظر بر حسب تن متریک بیشتر استفاده نکرده است. نصب سرده در واحد انفجاری می تواند میزان سقوط درون جیب را اندازه گیری و در صورت رخ دادن شرایط اضافه باری این موقعیت را حس کند .

 

حال، مشکل بزرگی به نظر می رسد اگر در یک مکان ساخت و ساز چیزی روی جیب بیفتد. یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد این است که چه چیزی این ساختارهای غول آسا را ثابت و صاف نگه می دارد و سوال دوم این است که چطور ممکن است این ساختار زمین نیفتد؟

 

چرا این ها زمین نمی افتند؟

 

به یک تاور کرین بلند بنگرید. کل داستان به نظر خارق العاده می آید. چطور و چگونه ممکن است این ساختارها سقوط نکنند؟ مخصوصا در شرایطی که دارند که در آن ها هیچ گونه سیم پشتیبانی یافت نمی شود؟
اولین عنصر ایجاد ثبات در یک تاور کرین پد بتنی بزرگی است که شرکت ساخت و ساز هفته ها قبل از رسیدن تاور کرین آن را آماده سازی می کند. این پد معمولا طول 30 فوت (10 متر)، عرض 30 فوت و ارتفاعی به اندازه 4 فوت (1.3 متر) دارد و وزنش 400 هزار پوند یا به بیان دیگر 182 کیلوگرم می باشد. این ها اندازه گیری های پد برای جرثقیل هستند. پیچ لنگرهای بزرگی که در اعماق این پد استفاده می شوند از پایگاه جرثقیل حفاظت می کند.
لزوما این جرثقیل ها برای اطمینان از ثباتشان باید به زمین وصل شوند. اتفاق دیگری نیز که در جرثقیل رخ می دهد رشد کردن آن است.
تمامی جرثقیل ها از اقسام مشترکی برخوردارند و شامل این موارد می شوند:

  • پایگاه که به یک پد بتنی بزرگ نصب شده و از جرثقیل حفاظت می کند.
  • دکل (یا برج) که پایگاه به آن متصل است.
  • واحد انفجاری، دنده و موتور که به جرثقیل قابلیت چرخش را می دهند.

 

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/14/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA+%DA%A9%D9%84%D9%8A+%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87+%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D8%B1%D9%8A%D9%86+%D9%87%D8%A7/



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

در این قسمت میخواهیم به ادامه جواب سوال چگونه فرش خود را بکشیم بپردازیم

نوارهای تسمه ای جدید را با فاصله حدود یک چهارم اینچ (شش دهم سانتی متر) از دیواری که نوارهای تسمه ای قدیمی را از روی آن کشیدید قرار دهید و با استفاده از تکه های قلع آن ها را به اندازه ای متانسب با طول اتاق کوتاه کنید. آن ها را پهن کنید تا میخ های مخصوص جای دست که بالای آن قرار دارند (میخ های تیزی که فرش را سر جایش نگه خواهند داشت) به سمت دیوار قرار بگیرند. میخ هایی را که برای تنظیم هستند (آن هایی که رو به سمت زمین قرار دارند) را در زمین فرو کنید. شما در صورتی که هنوز نوار تسمه ای را خریداری نکرده اید، قادر خواهید بود آن ها را در مراکز پخش کننده کف پوش و موکت یا ابزارآلات فروشی پیدا کنید. فضای احاطه کننده محیطی را که قصد بر فرش شدنش دارید را اندازه گیری کنید. فکر بدی نیست اگر کمی بیشتر از طول محیط نوار تسمه ای تهیه کنید تا در صورتی که با مشکلی مواجه شدید و به مقدار بیشتری احتیاج داشتید، مسئله ای پیش نیاید.
پس از این که پد فرش را روی نوار تسمه ای که جدیدا نصب کرده اید پهن کردید، می توانید با استفاده از چاقو آن را در امتداد نوار تسمه ای ببرید یا صبر کنید و زمانی که خواستید کاتر فرش و ابزار دیگری را از ابزارآلات فروشی بخرید، این مورد را هم تهیه کنید. در انتها، پد را به زمین با فاصله هر 3 اینچ یا 7.6 سانتی متر در کنار نوار تسمه ای و در امتداد درزها منگنه کنید؛ جایی که یکی اتمام می یابد و دیگری شروع می شود.
در گوشه های اتاق و حول چهارچوب در را به صورت اریب ببرید تا زمانی که مقدار اضافه را می برید کاملا در جای مناسب قرار بگیرد.
در صورتی که فضایی که با آن کار می کنید آن قدر بزرگ است که به چند لایه پد احتیاج پیدا خواهید کرد، می توانید از چسب برای امن کردن درزهای بین آن ها استفاده کنید.
ممکن است شما مجبور شوید به مغازه های متعددی برای تهیه لوازم سر بزنید ولی تا زمانی که نوارهای تسمه ای سر جایشان قرار بگیرند می توانید کرایه کردن این تجهیزات را به تعویق بیندازید. شما معمولا می توانید ابزار را به صورت ساعتی یا روزانه کرایه کنید؛ پس بهتر است از این که زمینتان آماده است و شما نیز آماده استفاده از آن ها به محض رسیدنتان به خانه هستید اطمینان حاصل کنید. اگر در این زمینه سوالی دارید حتما از کارکنان مغازه بپرسید. تنها به تعداد کمی ابزار احتیاج دارید.
در صورتی که پد فرش را با استفاده از چاقو نبریده اید می توانید این کار را با استفاده از کاتر مخصوص فرش انجام دهید. سپس، فرش را روی پد پهن کنید. در صورتی که دارید روی فرش جدیدی کار می کنید آن را اندازه گیری کنید و زودتر آن را ببرید تا پهن کردن فرش آسان تر باشد. توجه داشته باشید که این کار برای کشیدن فرشی که دارید توصیه نمی شود.
پایه کشنده را روی دیواری که فرش به آن تکیه داده شده است قرار دهید. میله تنظیم کننده را در حالتی قرار دهید که سرش حدودا 6 اینچ (15.2 سانتی متر) از گوشه تکیه داده نشده فرش فاصله داشته باشد. اهرم آن را فشار دهید تا چروک های فرش را از بین ببرید.
اگر این اهرم فشار زیادی را برای پایین رفتن نیاز داشت، این بدان معنی است که شما دارید فرش را بیش از حد می کشید. به همین صورت، اگر تقریبا هیچ تلاشی برای پایین آمدن این اهرم نیاز نبود، معنی آن این است که فرش را به اندازه کافی نکشیده اید.

 

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/13/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D9%81%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%88%D8%AF+%D8%B1%D8%A7+%D8%A8%DA%A9%D8%B4%D9%8A%D9%85+(%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA+%D8%AF%D9%88%D9%85)/



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

آیا موی شما دچار مشکل است؟ چگونه به صورت طبیعی رشد مو داشته باشیم ؟

اگر می خواهید بدانید چگونه رشد موی خود را افزایش دهید تنها نیستید. هر فرد به طور متوسط 70 تا 100 تار از موهایش ریزش می کنند. هر چند که این تعداد معمولا به دلیل ریزش در طول روز قابل تشخیص نیست.
هر تار موی انسان از یک چرخه رشد عبور می کند که به فولیکول های مو اجازه می دهد تا ابتدا رشد، سپس استراحت و در نهایت ریزش داشته باشند. با ریزش یک موی قدیمی موی جدیدی شروع به رویش می کند و این روند دوباره ادامه می یابد.
اگر فکر می کنید دچار ریزش مو شده اید یا می خواهید موهایتان سریع تر رشد کنند، راه های زیادی برای کمک به رشد مویتان وجود دارند .

راه های طبیعی برای کمک به رشد مو

 

  • پوست سر خود را با روغن های تقویت کننده مو ماساژ دهید

این دستور العمل را امتحان کنید: یک قاشق غذاخوری روغن بادام، سه تا چهار قطره روغن تقویت کننده رزماری و روغن تقویت کننده نعنا را با هم ترکیب کنید و برای کمک به رشد مو به پوست سر خود مالش دهید .

همچنین می توانید هر روز صبح پوست سر خود را با ترکیب 90 گرم فلفل قرمز و20 گرم ودکا ماساژ دهید. فقط مقدار کمی از این ترکیب را برای کمک به تقویت فولیکول های مو و افزایش گردش خونتان هر روز صبح به پوست سر خود مالش دهید .

  • از مکمل ویتامین B استفاده کنید

بیوتین ویتامین B برای رشد مو بسیار مهم است و ماده اولیه بسیاری از مکمل های طبیعی سلامت مو می باشد.

  • از روغن کرچک استفاده کنید

این روغن سرشار از اسیدهای چرب Omega-9 و ویتامین E می باشد که به رشد سالم مو کمک می کند. این ماده بسیار چسبنده و غلیظ است و به همین دلیل می توانید میزان تاثیر آن را با ترکیب 30 گرم روغن کرچک با چهار قطره روغن تقویت کننده موی رزماری و ماساژ آن به پوست سر خود افزایش دهید. پس از 30 تا 40 دقیقه موی سر خود را بشویید.

  • تخم مرغ منبع پروتینی است که موی شما به آن احتیاج دارد

دو زرده تخم مرغ و دو قاشق غذاخوری روغن زیتون را با هم ترکیب کنید و تند تند هم بزنید. این ترکیب را به پوست سر خود بزنید و آن را ماساژ دهید؛ سپس بگذارید به مدت 15 تا 20 دقیقه روی سرتان بماند. سپس با آب سرد آن را بشویید و بعد هم به سر خود شامپو بزنید .

  • از آب لیمو استفاده کنید

وقتی آب لیمو به سرتان تماس پیدا می کند، گردش خون را تحریک کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند. شما می توانید آن را با روغن ترکیب کرده و برای نیم ساعت قبل از شست و شوی مو برای پوست سر تان استفاده کنید .

آیا می دانستید افزودن آب لیمو به پوسن سر گردش خون را افزایش داده و از این طریق فولیکول های مو را تحریک می کند؟

 

تغییراتی در سبک زندگی که می توانید به فکر ایجاد آن باشید :

برای تحریک رشد مو و داشتن پوست سر سالم بسیار مهم است که از سلامت کلی خوبی برخوردار باشید و شاید نیاز به تغییراتی درونی داشته باشید .

  • اسیدهای مفید معده را افزایش دهید

این ممکن است سخت یا عجیب به نظر برسد ولی با استفاده از غذاهای مناسب می توانید انواع مناسب اسیدهای معده را برای بهبود رشد موی سالم تر افزایش دهید. این از آن جهت است که اسیدهای روده شما مسئول جذب مواد مغذی هستند.

  • کلاژن یا ژلاتین مصرف کنید

ژلاتین شامل ترکیبی از آمینواسیدهاست که به رشد مو و ناخن و همچنین داشتن پوستی سالم کمک می کند. شما می توانید پایه ژلاتین بدون طعم را می توانید در معمولا در بخش پخت فروشگاه مواد غذایی تهیه کنید .

  • هورمون های خود را تنظیم نمایید

کورتیزول، استروژن و تیروئید هورمون هایی هستند که باید متعادل باشند. وفور استروژن عدم تعادلی است که در اکثر خانم ها به چشم می خورد. داشتن استروژن بیشتر از مقدار لازم هم برای مردان و هم برای زنان می تواند منجر به ریزش مو شود. کورتیزول برای رشد مو لازم است. تیروئید هم معمولا با متابولیسم سالم متعادل شده و به رشد سالم مو کمک می کند .

 

رعایت برخی از این نکات می تواند منجر به رشد موی سالم تر شما شود. همه آن ها یا برخی از آن ها را امتحان کنید و ببینید کدامشان روی شما جواب می دهند. از هر درمانی که کمک بگیرید، با کمک زمان و صبر می توانید به مویی با ظاهری سالم تر دست پیدا کنید .

 

منبع : http://baseblog.parsiblog.com/Posts/12/%D8%B1%D8%B4%D8%AF+%D9%85%D9%88+%D8%A8%D9%87+%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA+%D8%B7%D8%A8%D9%8A%D8%B9%D9%8A/



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

فرش چروک و شل نه تنها ظاهر ناخوشایندی دارد، بلکه ممکن است باعث شود در هنگام راه رفتن روی آن بیفتید. خوشبختانه، هرفردی می تواند به راحتی خودش فرش را به درستی بکشد. برای این کار باید از مغازه ابزار مخصوصی تهیه کنید. به جز این، تمامی تکنیک هایی که لازم است به کار ببرید بسیار راحت هستند. علاوه بر این که پول کمتری مصرف می کنید، از این که خودتان این کار را به تنهایی  و جای این که به قالیشویی بسپارید انجام داده اید احساس رضایت خواهید کرد .

  • از بین بردن مواد قدیمی

 

فرش را تمیز و شامپو کنید

تمامی مبلمان و اجسام دیگری را که روی فرشی قرار دارند که می خواهید بکشید، جا به جا کنید . فرش را کاملا جارو بکشید و سپس به آن شامپو فرش بزنید. تا زمانی که فرش کاملا خشک می شود صبر کنید (حدود 24 ساعت) و سپس شروع به کشیدن آن کنید . می توانید از قالیشویی های معتبر در این زمینه کمک بگیرید .

 

فرش قدیمی را کنار بزنید

فرش شما توسط نوارهای تسمه ای که در نزدیکی لبه ها قرار دارند در جای درست قرار می گیرند. از یک گوشه شروع کنید و به آرامی فرش را بکشید. اگر به راحتی بالا نیامد، سعی کنید گوشه ی فرش را با انبردست بگیرید و به آرامی آن را بکشید. زمانی که این کار را شروع می کنید باید مثل یک زیپ کشیده شود .

  • فرش را تا تمامی زوایای اتاق نکشید. فرش باید با استفاده از دو دیوار رو به روی هم نگه داشته شود .
  • زیاد از حد آن را نکشید. این کار ممکن است باعث جدایی الیاف شود و به فرش آسیب برساند. اگر با مشکلاتی جدی در کشیدن فرش مواجه شدید با یک متخصص تماس حاصل فرمایید .

 

گیره ها یا پونزهای متصل به پد را قبل از بلند کردن آن از زمین بیرون بکشید

لایه ای نرم زیر فرشی که تازه بالا کشیده اید به وجود خواهد آمد. این لایه را بررسی کنید. در صورتی که به کمک گیره یا پونز نگه داشته شده بود، با استفاده از انبردست و یک پیچ گوشتی تخت جدا کنید. آن را هم به گوشه های دیوارها تکیه دهید تا جای بیشتری برای کار با نوارهای تسمه ای داشته باشید .

 

نوارهای تسمه ای قدیمی را از بین ببرید

از یک پیچ گوشتی قوی تخت، سر یک چکش یا اهرم استفاده کنید .

  • زمان کار با نوارهای تسمه ای قدیمی و جدید از آن جهت که این دو از میخ ساخته شده اند، دستکش کار دست کنید. همچنین فکر خوبی است که از پوشش محافظتی برای چشمانتان استفاده کنید تا از صدمه دیدن توسط تراشه ها جلوگیری کنید .
  • تکه های قدیمی نوارهای تسمه ای را در یک سطل یا جعبه کارتون در نزدیک خود قرار دهید. این باعث می شود محیط کار شما از این گونه اجسام تیز خالی باشد و از گذاشتن زانو یا دست شما روی میخ جلوگیری می کند .

 

زمین را تمیز کنید

زمانی که فرش و لایه کنار گذاشته شدند، کف پوش شما دیده خواهد شد و به تمیز شدن نیاز دارد. ممکن است تراشه ها یا گیره هایی شل به دلیل کشیده شدن مواد روی زمین بیفتند. همچنین ممکن است زمینتان گرد و خاک گرفته باشد. زمین را با استفاده از جاروبرقی تمیز کنید .

 

به هر نقطه ای که به تعمیر احتیاج دارد رسیدگی کنید

اگر تخته ای شل شده است، با استفاده از چکش و میخ آن را محکم کنید .

 

  • آماده سازی برای نصب

 

نوارهای تسمه ای جدید را در جای مناسب بگذارید

نوارهای تسمه ای جدید را با فاصله ی تقریبا 0.6 سانتی متر از دیواری که قبلا نوارهای قدیمی تر را در آن بالا کشیدید تنظیم کنید .

  • نوارهای تسمه ای را از مغازه ابزارآلات تهیه کنید .
  • محیطی را که می خواهید فرش کنید اندازه گیری کنید .

 

پد را دوباره تنظیم کنید

لایه پد فرش را دوباره زیر نوار تسمه ای که به تازگی نصب کرده اید بیندازید .

 

این ابزار فرش را تهیه کنید

کشنده برقی برای تنظیم کشیدگی فرش به اندازه طول اتاق

کاتر فرش برای بریدن تکه های اضافی فرش

 

  • قرار دادن فرش در جای مناسب

 

فرش را پهن کنید

ابتدا لایه پد را با کاتر ببرید و سپس فرش را روی این لایه بیندازید .

 

از کشنده برقی برای کشیدن فرش در جای مناسب استفاده کنید

 

تکه های اضافی فرش را ببرید

گوشه های فرش کشیده شده را به سمت نوارهای تسمه ای فشار دهید تا فرش در فاصله بین نوارهای تسمه ای و دیوار قرار گیرد. سپس از کاتر برای تکه هایی که گوشه آن ها به دیوار رسید استفاده کنید .

 

منبع: http://baseblog.parsiblog.com/Posts/11/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D9%81%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%88%D8%AF+%D8%B1%D8%A7+%D8%A8%DA%A9%D8%B4%D9%8A%D9%85+%D8%9F/



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

در ایام قدیم مخصوصا نزدیک ایام عید که اکثر خانه ها ویلایی بود رسم بر این بود که همه اعضای خانواده فرشها را در حیاط خانه پهن کرده و به روش سنتی می شستند ولی این روزها دیگر خیلی کم پیش میاید که با همچین صحنه هایی روبرو بشویم به این دلیل که اکثر خانه ها اپارتمانی است و دیگر فضایی برای شستشوی فرش ها نیست علاوه بر ان هزینه اب و خشک شدن فرش ها نیز کار دشواری شده است به این خاطر دیگر مردم به دنبال قالیشویی های مطمئن برای شستن فرش های خود هستند و شستشوی فرش در قالیشویی را ترجیح میدهند. با صرف هزینه ای فرش های خود را تمیز و خشک شده تحویل میگیرند

شستشوی فرش ماشینی

شستشوی فرش ماشینی مواد شوینده ، ماشین آلات و روش خاص خود را می طلبد . در این میان بسته به نوع بافت فرش ، نوع نخ و تراکم بافت ، میزان کثیفی فرش و … شستشو متفاوت می شود . برخی از فرشهای ماشینی دست کمی از فرشهای نفیس دستباف ندارند و دقت و ظرافت خاصی در بافت آن بکار رفته است این فرشهای دستباف گونه در هنگام شستشو نیز دقت بیشتری نیاز دارند

شستشوی فرش دستباف

شستشوی فرش دستباف عموما حساس تر از شستشوی نوع ماشینی آن است . فرشهای نفیس دستباف که ظرافت و دقت خاصی در هر تار و پود آن خرج شده در اثر کوچکترین سهل انگاری در هنگام  شستشو می توانند به راحتی دچار فرسایش ، پارگی و یا در هم رفتن رنگهای آن شود . بهتر است شستشوی این فرشهای نفیس را به قالیشویی های مجهز و معتبر سپرده و از شستشوی غیر کارشناسانه آن در منزل خودداری کنیم .

 

منبع:

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/10/%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%B4%D9%88%D9%8A%D9%8A/



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

اکستنشن مژه برای بهبود طول، میزان فر بودن، پری و ضخامت طبیعی مژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این اکستنشن ها از مواد متعددی می توانند ساخته شوند از جمله موی سمور یا اسب. روش اصلی برای اعمال اکستنشن، استفاده از چسب برای چسباندن تک به تک هر اکستنشن به هر مژه است. این روش از این جهت به کار می رود که از چسبیده شدن مژه ها به هم جلوگیری کند. نکته مهم این است که مژه مصنوعی و اکستنشن مژه با هم تفاوت دارند!
در سال 1879 جیمز د. مکاب در کتاب دایره المعارف ملی تجارت و اشکال اجتماعی، در بخش قوانین آداب معاشرت این جمله را بیان کرد که مژه ها می توانند از طریق بریدن انتهای آن با قیچی افزایش طول داشته باشند.
کتاب های زیبایی دیگر از جمله اتاق پرو بانوی من (1892) و امداد های زیبایی یا چگونه زیبا شویم (1901) نیز این نکته را بیان کرده اند که کوتاه کردن مژه باعث رشد مژه می شود. نویسنده این کتاب، کنتس س. علاوه بر این به این موضوع اشاره می کند که مژه ها در اثر شست و شوی روزانه با ترکیب آب و برگ های گردو می توانند افزایش طول و قدرت داشته باشند.
در سال 1882، هنری لابوچر گفت پاریسی ها فهمیده اند چگونه برای خود مژه مصنوعی درست کنند؛ با دوختن مو در پلک هایشان. گزارشی مشابه این در ششم جولای 1899 در پیک داندی ظاهر شد که روش دردناک طولانی کردن مژه را توضیح داد. تیتر آن نیز به این صورت بود: "چشمان گیرا می توانند با کاشت مو به دست بیایند." این مقاله توضیح داد که چگونه این فرآیند مژه ها را از طریق دوخت موی سر به پلک بلندتر می کرد.
در سال 1902 متخصص مو آلمانی و مخترع معروف، چارلز نسلر، (معروف به کارل نسلر یا چارلز نستل) در انگلیس راهی جدید یا توسعه یافته برای ساخت ابروی مصنوعی، مژه مصنوعی یا مشابه آن بیان کرد. در سال 1903 او در سالن خود در لندن شروع به فروش مژه مصنوعی کرد. او از سود آن برای سرمایه گذاری در اختراع بعدی خود، که همان دستگاه موج دائمی بود استفاده کرد. در سال 1911، زنی کانادایی به نام آنا تیلور مژه مصنوعی را برای اولین بار در آمریکا ایجاد کرد.
مخترع معروف دیگری در حیطه اکستنشن مژه، ماکسیمیلیان فاکتوروویکتز می باشد که شرکت ماکس فکتور را بنیان گذاری کرده است.
در سال 1916، وفتی د.و. گریفیث کارگردان در حال ساخت فیلم نابردباری بود، به این نتیجه رسید که ترجیح می داد بازیگر زنش، سینا اون، مژه هایی داشته باشد که "به گونه هایش برخورد کند و چشم هایش را بیشتر از زندگی درخشش دهد." مژه های مصنوعی که از موی انسان ساخته شده بودند، تکه تکه توسط سازنده کلاه گیس محلی دوخته شده بودند.
در سال 1968 در جنبش فمینیست میس آمریکا، معترضان به صورت نمادین تعدادی از محصولات زنانه را در "سطل آشغال آزادی" انداختند. این محصولات شامل مژه های مصنوعی می شدند که جز آن دسته از اجناس قرار می گرفتند که معترضان "ابزار شکنجه زنان" می دانستند.

انواع مژه

مژه های مصنوعی و اکستنشن های نیمه دائمی هر دو به طول و حجم مژه ها می افزایند هر چند که از خیلی جهات متفاوتند.

مژه های مصنوعی موقتی

مژه های مصنوعی موفتی با چسب موفتی مژه استفاده می شوند و برای استفاده در زمان دوش، خواب یا شنا طراحی نشده اند.

مژه های نیمه دائمی

مژه های نیمه دائمی مژه هایی هستند که با چسبی استفاده می شوند که معمولا سایانو اکریلات هستند. سایانو اکریلات ها انواع مختلفی دارند از جمله اتیل، متیل و اکتیل که برای اتصال به سطوح مختلف طراحی شده اند. اکستنشن های مژه ظاهری شبیه به ریمل ایجاد می کنند البته بدون اثری از آرایش واقعی با تمام معایبش.

 

منبع:

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/9/%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%B4%D9%86+%D9%85%DA%98%D9%87/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

 

معمولا ما این که چگونه این دستگاه های غول آسا دنیای اطرافمان را شکل می دهند دست کم می گیریم. از دور، یا از سطح زمین، کارهایی که این جرثقیل بدون خم شدن انجام می دهد بسیار سخت به نظر می رسد. حتی درک این که چیزی به این بلندی چگونه بدون کمک گرفتن از چیزی با طول برابر با خودش ساخته شده است هم سخت است.

 

این جرثقیل ها چگونه ساخته می شوند؟ و دقیقا چگونه جرثقیل ها و گرداننده های آن ها میله های بتنی یا فولادی و سایر مواد ساختمانی را تا بیشتر از صد طبقه از سطح زمین بالا می برند؟

 

یکی از جواب ها می توانند با دقت بسیار بالا باشد.
اما این مسئله خیلی فراتر از دقت بالا است. اصول فیزیکی و ماشین آلات حیرت انگیزی هستند که در این کار دخیل هستند.

 

قسمت های مختلف یک تاور کرین

 

قسمت های مهم متعددی در تاور کرین ها وجود دارند که باعث می شوند عملیات آن ها ممکن شوند. حتی برای ساخت یک تاور کرین هم باید یک پد بتنی بسیار سنگین و بزرگ در جایی که پایه قرار می گیرد، گذاشته شود. سپس پایه واقعی جرثقیل با استفاده از پیچ های بزرگ درون این پد پشتیبانی بتنی محکم می شود.
پد بتونی یک قسمت بسیار مهم در ساخت جرثقیل و ایجاد ثبات در آن می باشد.

 

این پد باید از هفته ها زودتر ریخته شود. برای جرثقیل های بزرگ پد باید حدودا طول و عرض 9 متر و ارتفاع 1 متر داشته باشد و وزنی حدود 180 هزار کیلو داشته باشد.

 

جرثقیل بزرگی که تا آسمان می رسد و این یعنی این که گاهی اوقات 80 متر (یا حتی بیشتر) از آن بالای سطح زمین قرار دارد، در این صنعت از آن به عنوان دکل یاد می شود؛ بسیار شبیه یک دکل کشتی.
بالای دکل یک واحد انفجاری وجود دارد که قسمت مکانیکی ایست که جرثقیل را قادر به چرخش می سازد.
دسته بزرگی که از جرثقیل بیرون زده است در میان متخصصان جرثقیل جیب نام گرفته است. این عنوان ریشه هایی هم در اصطلاحات دریایی دارد و این از آن جهت است که جیب یک بادبان است که از جلو کشتی، یا از قوس آن به مبدل بالایی متصل می شود.
دسته کوچکتری که در خلاف جهت جیب از جرثقیل بیرون زده است، بازوی ماشین نام دارد. این قسمت شامل بارسنگ های بتنی عظیمی می شود که در زمان اضافه شدن بار سنگین در کنار جیب به آن تعادل می بخشند.
و البته، بالای تمام این ها جای راننده وجود دارد که در آن متخصص جرثقیل رقص زیبای حرکت مواد ساختمانی در آسمان را طراحی می کند.

 

تاور کرین ها چه کارهایی می توانند انجام دهند؟

 

عموما زمانی که جرثقیل به زمین متصل است نمی تواند طولی بیشتر از 80 متر داشته باشد. کشش ماکسیمم جیب حدودا 70 متر می باشد و حداکثر وزنی که می تواند تحمل کند 19.8 تن یا 18 تن متریک می باشد.
جرثقیل ها به کلید فرمان مجهز شده اند که از پربار شدن جرثقیل جلوگیری می کند. کلید اول بار را برای اطمینان از بیشتر نبودن آن از حد تعیین شده 18 تن متریک کنترل می کند. کلید دوم از این اطمینان حاصل می کند که بار، بسته به وزنش، با فاصله نا امنی از جیب قرار ندارد. هر چه وزن به ماکسیمم 18 تن متریک نزدیک تر شود، فاصله کمتری را از جیب می تواند بگیرد. حدود 10 تا 12 کامیونت برای کشیدن تمام تشکیلات یک تاور کرین لازم است. در ابتدا، جرثقیل های متحرک برای نصب جیب استفاده می شوند. ساخت جرثقیل از پایه به بالا فرآیند سختی است که از بالارو استفاده می کند. این روند می تواند بیشتر از یک هفته بسته به طول جرثقیل زماهن ببرد.

 

 

 

منبع : http://baseblog.parsiblog.com/Posts/8/%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D8%B1%D9%8A%D9%86+%D9%87%D8%A7+%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D9%85%D9%8A+%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D8%9F/

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

هرچند یک روند صنعتی واقعی بخارشویی وجود دارد، در حیطه قالیشویی، "بخارشویی" در حقیقت همان استخراج آب می باشد که به صورت تخصصی آن را با عنوان HWE می شناسند. روش استخراج آب از تجهیزاتی استفاده می کند که آب گرم را روی فرش (گاهی به همراه مواد شیمیایی تمیزکننده) اسپری می کنند. به صورت همزمان آب به همراه هر گونه کثیفی محلول یا نامحلولی تخلیه می شود. بسیاری از تولید کنندگان فرش استخراج آب گرم حرفه ای را موثرترین روش قالیشویی می دانند. بخار واقعی ممکن است بافت های فرش دست ساز را خراب کند و مشخصات آن را از بین ببرد و این از آن جهت است که این مشخصات در هنگام استفاده از گرما به وجود می آیند. فرش هایی که الیاف طبیعی مثل پشم دارند ممکن است آب بروند.
تجهیزات استخراج آب گرم می تواند یک دستگاه قابل حمل باشد که به یک پریز برق وصل می شود یا یک قالیشویی کامیون سوار باشد که از سوی کامیون یا تریلر به شلنگ های بلند نیاز دارد. تجهیزات کامیون سوار می توانند زمان که برق در دسترس نیست مورد استفاده قرار بگیرند اما شلنگ های مورد نیاز برای قالیشویی سوار بر کامیون و حرفه ای قابل حمل، ممکن است باعث شوند مشکلاتی به وجود بیایند. برای مثال ممکن است باعث شوند لای درب باز بماند و از این طریق کودکان و حیوانات خانگی گم شوند.
هوای تهویه شده نیز ممکن است زمانی که درب برای شلنگ ها باز است اتلاف شود. این روش صدای اتاق در حال تمیز شدن را به حداقل می رساند ولی ممکن است صدا و آلودگی صوتی ایجاد کند و باعث آزار همسایگان شود. هر چند که این روش بسیار سریع تر از تجهیزات قابل حمل می باشد.
استخراج آب گرم روشی است که بسیاری از تولید کنندگان فرش آن را ترجیح می دهند و این از آن جهت است که این روش گرد و خاک و ذرات سایشی بیشتری را از بین می برد. استخراج تا به الان مهم ترین مرحله در روند استخراج آب گرم بوده است. از آن جایی که روش استخراج آب گرم خیلی بیشتر از روش های دیگر از آب استفاده می کند، استخراج مناسب و جریان هوا برای کمک به خشک شدن و جلوگیری از قهوه ای شدن الیاف ضروری هستند. زمان خشک شدن همچنین می تواند توسط استفاده بیشتر از هواکش و رطوبت سازها و استفاده از تهویه بیرونی کاهش یابد.
بسیاری از دستگاه های خشک شویی فرش بر دستگاه های تخصصی تکیه می کنند. این دستگاه ها معمولا دستگاه هایی با "رطوبت کم" (VLM) هستند. این دستگاه ها به صورت قابل توجهی در بازار زیاد شده اند و دلیل آن زمان کوتاه خشک شدن آن ها می باشد. خشک شویی و دستگاه های با "رطوبت کم" معمولا بسیار سریع تر است و نسبت به روش استخراج آب گرم به زحمت کمتری نیاز دارد. لازم به ذکر است که این روش نسبت به استخراج آب گرم گرانتر و زمان بر است.
روش های دیگری از قالیشویی وجود دارند که بسیار از طبقه بندی صنعتی قدیمی تر هستند و درجه های متفاوتی از تاثیرگذاری دارند و به عنوان مکمل هایی برای روش های تمیز کردن کامل تر پذیرفته شده در این صنعت به کار می روند.
جارو برقی از پمپ های هوا برای ساخت واحدهای جزئی استفاده می کند تا گرد و خاک و کثیفی را معمولا از زمین و فرش ها به سمت خود بکشد. تجهیزات مدرن قالیشویی از سری های جاروی دوار برای تمیز کردن کامل فرش استفاده می کنند.
برگ های چای و چمن در گذشته برای تمیزکردن زمین و جمع کردن گرد و خاک فرش برخلاف ریسک لک کردن آن رایج بود. جوهر با استفاده از لیمو یا اسید اسکالیک و کربنات آمونیوم پاک می شد؛ روغن با نان سفید یا خاک رس؛ لکه های چربی با تربانتین؛ بنزین سنگین هم یکی از مواد تمیز کننده کلی دیگر بود.
به صورت کلی هر چه قدر مواد لک کننده بیشتر در فرش باقی بمانند، احتمال تغییر رنگ دائمی فرش حتی در صورت از بین رفتن کامل مواد لک کننده افزایش میابد.

 

منبع: http://baseblog.parsiblog.com/Posts/7/%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%B4%D9%88%D9%8A%D9%8A+%DA%86%D9%8A%D8%B3%D8%AA+%D8%9F/

 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

نکاتی که لازم است در رابطه با اکستنشن ابرو بدانید

اکستنشن ابرو، تا به امروز طبیعی ترین راه برای حجیم ساختن ابرو می باشد. اگر ابروهای کم پشت یا ناصافی دارید، این می تواند یک راه حل موقتی بسیار عالی برای شما باشد! درست مشابه اکستنشن مژه، در اکستنشن ابرو از الیاف کوچکی از موهایی ترکیبی استفاده می شود. سپس این الیاف اکستنشن ابرو به پوست یا موهای موجود متصل می شوند و این به آنها ظاهری پرتر و قوی تر می دهد.

جلسه اکستنشن ابرو حدود یک تا دو ساعت طول می کشد و هر چشم تا دوسیت تار موی جدید می تواند به کار بگیرد. اگر از پر کردن ابروهای خود با مداد ابرو و سایر محصولات مشابه خسته شده اید، به خواندن این مطلب ادامه دهید! اکستنشن ابرو از یک هفته تا سه هفته دوام دارد. تمام این بستگی به عادت های شخصی خودتان و مقدار مویی که در ابتدا دارید بستگی دارد. اگر شما این فرآیند را بدون داشتن هیچ مویی شروع کنید، اکستنشن های ابرو ممکن است کمتر از یک هفته محو شوند.

 

نکاتی که باید رعایت کنید تا اکستنشن ابرو بیشتر دوام بیاورد:

درست مانند بیشتر فرآیندهای زیبایی، در اکستنشن ابرو مراقبت و توجه پس از آن بسیار برای دوام آن مهم است. این موارد نکاتی کلیدی برای مراقبت پس از اکستنشن هستند:

 

– آن ها را در 24 تا 48 ساعت اول خشک نگه دارید. یعنی نه دوش بگیرید، نه استخر بروید، نه ورزش سنگین کنید.

 

– از استفاده از مواد شامل روغن، مخصوصا پاک کننده های آرایشی که اساس آن روغنی است، خودداری کنید.

 

-در هنگام پاکسازی صورت خود، از مالش زیاد ابرو خود جلوگیری کنید.

 

– موقع تعویض لباس مراقب باشید. حواستان باشد لباس و یقه آن با ابروتان تماس پیدا نکند.

 

– دمر یا به پهلو بخوابید. از قرار دادن صورت خود روی بالش خودداری کنید.

 

حالا بهتر است برخی صحبت های چریتی انگبرتسن، صاحب برند “مستر لش بای چریتی” را بشنویم:

 

-سوال: چرا تصمیم گرفتید اکستنشن ابرو را وارد سالن خود کنید؟

انکبرتسن: مادر من در صنعت سرگرمی است و وقتی از توری در آسیا حدود بیشتر از یازده سال پیش برمی گشت، گفت: “آن ها کار بسیار هیجان انگیزی آن جا انجام می دهند. اسمش اکستنشن مژه است.” و من با خودم فکر کردم که چرا که نه؟ ما سرویس اکستنشن موی عالی داریم. چرا نسخه کوچکی برای چشم نسازیم؟ اگر بتوانیم این کار را روی چشم ها انجام دهیم که ذاتا بسیار حساس هستند، قطعا می توانیم راه حلی برای ابرو هم پیدا کنیم. به همین ترتیب شد که چند سال اخیر این کار را انجام می دهم. در واقع من برای دوره آموزشی به ژاپن سفر کردم.

 

-سوال: آیا مشتریان شما هر دو هفته یک بار برای ترمیم به شما سر می زنند؟

می توانم بگویم نصف مشتریان من هر دو هفته اکستنشن دریافت می کنند و در مورد این کار بسیار متعصب هستند. من مشتریانی دارم که چون سرم شلوغ است، پیشاپیش از دو ماه قبل وقت قبلی می گیرند. همچنین مشتریانی دارم که نمی توانند به صورت برنامه منظم هزینه این کار را پرداخت کنند یا زمان این کار را ندارند و برای همین برای برنامه های خاصشان مثل عروسی یا عکس پرسنلی به من رجوع می کنند.

 

-سوال: تا حالا شده افراد تنها برای اکستنشن ابرو به شما مراجعه کنند؟

بله، قطعا. اگر بخواهم صادقانه بگویم، من فرد دیگری را در لس آنجلس یا حتی کالیفورنیا که سرویس اکستنشن ابرو را ارائه کند نمی شناسم. من تعداد زیادی خانم نمی شناسم که این کار را انجام دهند. من در حال حاضر مشغول به ساخت یک راهنما آموزشی هستم و تعداد زیادی خانم از من تقاضای آموزش کرده ند و من مجبورم این کار را وارد بازار کنم چون قطعا نمی توانم برای تک تک متقاضیان این کار را انجام دهم!

 

مزایا و معایب

مزایا: ظاهر ابرو را بسیار پر و طبیعی می سازد. این فرآیند کاملا بدون درد است.

معایب: نیاز به مراقبت ویژه، نامناسب برای افراد بی حوصله، موقتی و نیاز به ترمیم مداوم

 

جمع بندی

اکستنشن ابرو راه حل فوق العاده ای برای افرادی است که شدیدا مشکل تعهد دارند. اگر هدف شما فقط این است که ابروهایتان تنها برای یک برنامه خاص زیبا به نظر برسند، یا اگر تنها آمادگی رفتن ماهانه یا دو ماه یک بار را به سالن دارید. اما اگر ابروهای خود را به کلی از دست داده اید یا اگر قسمت هایی از ابرویتان کاملا بی مو هستند، شاید بهتر باشد در مورد میکروبلیدینگ ابرو فکر کنید و اطلاعات کسب کنید. این فرآیند ماندگاری خیلی بیشتری دارد و بسیار طبیعی به نظر می رسد.

 

منبع: http://baseblog.parsiblog.com/Posts/6/%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%B4%D9%86+%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88/



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

 

تاور کرین نوعی ماشین است که معمولا به طناب سیمی، زنجیر یا بافه مجهز شده است و می تواند هم برای بالا و پایین بردن مواد و هم برای جا به جا کردن آن ها در جهت افقی مورد استفاده قرار گیرد. اغلب از آن به منظور بالا بردن اجسام سنگین و انتقال آن ها به جاهای دیگری استفاده می شود. این دستگاه از یک (یا تعدادی) ماشین ساده برای تولید مزیت مکانیکی استفاده می کند و در نتیجه چندین برابر توان معمول انسان می تواند اجسام را جا به جا کند. تاور کرین ها معمولا در صنعت حمل و نقل به منظور بازگذاری و تخلیه بار، در صنعت ساخت و ساز به منظور جا به جایی مواد و در صنعت تولید به منظور نصب تجهیزات سنگین به کار می روند.

تاور کرین ها اشکال بسیار متقاوتی دارند و هر کدوم به منظور خاصی مورد استقاده قرار می گیرد. اندازه آن ها دامنه وسیعی دارد و از کوچکترین تاور کرین های بازویی که در کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند شروع شده و به بلند ترین تاور کرین ها که برای ساخت ساختمان های بلند مورد استفاده قرار می گیرند ختم می شود. تاور کرین های مینی هم برای ساخت ساختمان های بلند و به منظور تسهیل ساخت و ساز در اثر دستیابی به فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرند. در نهایت نوبت به تاور کرین های شناور می رسد که معمولا برای ساخت دکل نفت و نجات کشتی های غرق شده از آن ها استفاده می شود. برخی ماشین های بالا برنده دقیقا با تعاریف ارائه شده از تاور کرین همخوانی ندارند ولی معمولا به عنوان تاور کرین شناخته می شوند؛ مثل تاور کرین بالابر و تاور کرین لودر.
اولین تاور کرین های ساخت و ساز شناخته شده توسط یونانیان باستان اختراع شدند. این تاور کرین ها برای ساخت ساختمان های بلند استفاده می شدند. بعد ها این تاور کرین توسعه یافت و تاور کرین های بزرگتری را با به کار گرفتن تیرچرخ های انسانی و در نتیجه ایجاد امکان بالا بردن وزن های بیشتر درست کردند.
در قرون وسطای میانه، تاور کرین های بندر به کشتی های بارگذاری و تخلیه بار معرفی شدند و به ساخت و ساز آن ها کمک کردند؛ برخی در برج های سنگی برای ایجاد قدرت و ثبات بیشتر ساخته شدند. اولین تاور کرین ها از چوب ساخته می شدند ولی چدن، آهن و فولاد پس از انقلاب صنعتی برای ساخت آن به کار رفتند.
برای قرن های زیادی قدرت توسط نیروی فیزیکی انسان یا حیوان تولید می شد. اولین قدرت “مکانیکی” توسط ماشین ای بخار ارائه شد و اولین تاور کرین بخار که در قرن هجدهم یا نوزدهم تولید شد. تاور کرین های مدرن معمولا از موتور احتراق داخلی یا موتورهای الکتریکی و سیستم های هیدرولیک استفاده می کنند تا توانایی بالا بردن بسیار بیشتری در مقایسه با چیزی که قبل ها امکان پذیر بود، ارائه کنند. هرچند که تاور کرین های دستی هنور هم در جاهایی که تامین قدرت به صرفه نیست، مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع تاور کرین ها

سیار :

چهار نوع تاور کرین سیار داریم و این چهار مورد شامل تاور کرین های کامیونی، تاور کرین های زمین های ناهموار، تاور کرین های خزنده و تاور کرین های شناور می شود.

الف) تاور کرین های کامیونی :

این نوع تاور کرین شامل دو قسمت است: قسمت حامل یا پایینی و قسمت جا به جا کننده یا بالایی. این تاور کرین ها ماشین های تک موتور هستند.

ب) تاور کرین های زمین های ناهموار :

این تاور کرین های تلسکوپی ماشین های تک موتور هستند. موتور معمولا مثل تاور کرین های خزنده در قسمت پایینی نسب شده و نه بالایی. بیشترشان چهار چرخ دنده و چهار فرمان چرخ دارند و به همین دلیل در زمین های ناهموار، عبور راحت تری را نسبت به یک تاور کرین کامیونی ممکن می سازد.

ج) تاور کرین های خزنده :

مزیت اصلی این نوع تاور کرین ، تحرک و استقاده قابل دسترس آن می باشد و دلیل آن هم این است که این تاور کرین قابلیت کار کردن در مکان هایی را دارد که در آن ها حداقل بهبود را می توان یافت. یک تاور کرین خزنده علاوه بر این، توانایی جا به جایی با بار را دارد. عیب اصلی آن وزنش است که در حمل و نقل کار را بسیار سخت و هزینه بردار می کند.

د) تاور کرین های شناور :

این نوع تاور کرین ها معمولا در ساخت پل و بندر مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای بارگذاری و تخلیه بارهای به طور بسیار سنگین در کشتی ها به کار می روند.

 

منبع : http://baseblog.parsiblog.com/Posts/5/%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D8%B1%D9%8A%D9%86/



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

آرایش و زیبایی از دوران کهن هموراه مورد توجه بوده است و به مرور زمان به یک شغل تخصصی و تجاری تبدیل شده است.

در دوران متفاوت و بنا به شرایط بومی، محیطی، فرهنگی، مذهبی و…  جوامع مختلف تعریف متفاوتی از زیبایی و آرایش را ارایه داده اند اما میل به تنوع آرایشی همواره به عنوان اصلی ترین روش آرایش و زیبایی مد نظر قرار گرفته است.

یکی از رایج ترین روشهای ایجاد تنوع و هیجان، آرایشگری مو و پیدایش مدل و حالت های جدید است که در  ابتدای عصر مدرنیته شروع به شکوفایی کرد و به دنبال خود تئوریسین و طراح های زیادی را معرفی کرد. طراحی مدل های مو حالت رقابتی به خود گرفت و تبلیغات بر روی صنعت آرایش و زیبایی رونق گرفت.

مجلات مختلف شروع به نمایش مدل های محبوب نمودند و طراحی مدل های مو شروع به تجاری شدن کرد.

اما روشهایی غیر از طراحی و آرایش مو نیز وجود داشته است. مردمان مصر در عرصه آرایش و زیبایی بسیار خلاق بوده اند و ایده های بسیار کاربردی را به جهان معرفی کرده اند. به عنوان مثال بسیاری از ملکه های مصر در میانسالی با با یک روش بسیار ساده اما کاربردی چین و چروک های پیشانی و اطراف صورت خود را به طور موقت محو می کردند. آرایشگران دربار این کار را فقط با کشیدن موهای بلند نزدیک صورت و پیشانی به پشت سر و محکم بستن آنها انجام می دادند. اما در مورد آرایش مو مردمان باستان مصر روشی را استفاده کرده اند که بعد از آن توسط اقوام دیگر نیز استفاده شده و امروز با نام تجاری اکستنشن تبدیل به یکی از محصولات پررونق آرایشی شده است. اکستنشن زیر مجموعه های دیگری نیز غیر از اکستنشن مو پیدا کرد از جمله اکستنشن مژه، ابرو و…

 

مصریان باستان برای زیبایی بیشتر و افزایش حجم و بلندای مو، موهای طبیعی انسان را به موهای خود متصل می کردند. این آغاز تجارت اکستنشن مو در تاریخ بشر بوده است. با این روش امکان جدیدی برای ارضای حس تنوع در زیبایی ایجاد گردید. استفاده از انواع متنوع موهای صاف یا فر، استفاده از رنگای متفاوت و… این امکان را فراهم کرد تا صنعت زیبایی هر روز و هر ساعت پیشنهاد های جدید و جذاب تری را به بازار ارائه کند.

امروزه روش های زیادی برای اکستنشن مو وجود دارد و سالن های زیبایی بنا به سلیغه و کاربرد از روش های متفاوتی استفاده می کنند.

اکستنشن مو ساده ترین راه را برای برآورده کردن خواست افراد فراهم می کند.  بسیاری از سالن های مجلل زیبایی این خدمات را ارائه می دهند و می توانند در مدت زمان کمی طول و حجم موها را افزایش دهند و رنگ آن را تعیین کنند.

 

در بازار انواع متنوع اکستنشن مو وجود دارد و روشهای متفاوتی نیز برای اتصال موهای خارجی اضافه ابداع شده است. انتخاب یک روش موثر برای شما بسیار حائز اهمیت است. و قبل از هرگونه تصمیم گیری باید انواع روش های نصب مورد مطالعه قرار گیرد و روش اتصال و نیز معایب و محاسن روش اتصال اکستنشن مو به دقت بررسی شود. انتخاب روش مناسب نصب اکستنشن مو همچنین به نوع و شیوه زندگی، شناخت حساسیت ها و طریقه ی حفظ و نگه داری مو و … بستگی دارد. باید توجه داشت که بر حسب نوع موی اضافه شده باید روش های نگه داری متفاوتی اعمال شود. همانطور که مرحله بعد از نصب (نگه داری) احتیاج به شناخت نوع نصب دارد در نگه داری باید به نوع و جنس موی استفاده شده نیز توجه شود، چرا که استفاده از گرما برای حالت دهی و یا استفاده از مواد شیمیایی رنگ می توان هم به مو هم به نقطه اتصال آسیب برساند.

 

در میان تمام روش های ابداعی برای اکستنشن مو سه روش پرکاربرد وجود دارد: استفاده از بافت، اتصال رشته به رشته  و اتصال کلیپسی. در پایین کامل ترین مقایسه روش های مختلف نصب، از جمله جوانب مثبت، منفی و تعمیر و نگهداری توصیه می شود.

 

تقویت مو بافت

با درگیر کردن دو تا چهار سانتیمتر از موها به دوروش بافتنی و اتصال از طریق چسباندن.

 

1.1 نوار در مو ضخامت:

محبوب ترین و بدون درز روش گسترش در دسترس در بازار نوار در مو گسترش است . آنها با استفاده از نوار پلی اورتان دو طرفه یا یک طرفه (PU) استفاده می شوند. مشتریان با موهای بسیار نازک، به ویژه در اطراف معابد و سر سر، ممکن است نیاز به یک پنل تک پوشیده شده با نوار یک طرفه داشته باشند.

 

طرفداران:

سریع ترین و ساده ترین روش کاربرد فقط 20 تا 40 دقیقه برای برنامه های کاربردی حجم و 45 تا 60 دقیقه برای برنامه کامل طول می کشد.

گرما یا ابزار مورد نیاز برای یک برنامه وجود ندارد.

پانل ها روی سر قرار دارند، عملا غیر قابل کشف است. مناسب برای موهای نازک و ریز.

روش ایمن ترین موهای موجود در دسترس است، زیرا وزن پانل در بخش بزرگتر گسترش می یابد و باعث ایجاد آسیب به موهای مشتری نمی شود.

روش پسزمینه قابل استفاده مجدد، بین 6-8 ماه در حین تعمیر مناسب نگهداری می شود.

مضرات:

در اولین 24-48 ساعت پس از استفاده، شما نمی توانید موهای خود را بشویید و یا بیش از حد عرق را به عنوان قوچ نیاز به برخی از زمان برای درمان و به درستی به مو خود را.

پانل ها وقتی که هر نوع سیلیکون یا محصولات بر پایه روغن مستقر در چسب استفاده می شود لغزش می گیرد.

نگهداری:

از ریشه مو استفاده نکنید از محصولات سیلیکون یا روغن بر روی آن.

مو را هر روز از ریشه تا نوک مو بزارید.

موهای سبک به طور طبیعی.

1.2 دوختن یا بافتن:

اگر موهای ضخیم، فویل یا ضخیم دارید، پس از آن دوختن یا طنتنج برای شما ایده آل است. موهای مشتری بافته شده است تا یک پایه برای پسوند ها ایجاد شود و سپس بافت ها با استفاده از یک سوزن و نخ به طناب برسد.

 

طرفداران:

لغزش زمانی رخ نخواهد داد مگر اینکه نوارهای باریک از بین بروند، بنابراین شما می توانید از روغن یا محصولات مبتنی بر سیلیکون برای موهایتان استفاده کنید.

مناسب برای موهای ضخیم و درشت.

هیچ کاربردی برای گرما و یا چسب لازم نیست.

مضرات:

برنامه می تواند چند ساعت طول بکشد.

اگر مو به طور منظم شسته نشود، می تواند کثیف و باعث عفونت شود.

برنامه های افزودنی ممکن است ناراحت کننده باشند و پس از یک برنامه سردرد ایجاد شوند.

گزینه های یک ظاهر طراحی شده محدود.

نوارهای تنگ می تواند باعث ایجاد تنش یا آلودگی کششی شود.

نگهداری:

بطور مرتب مو را بشویید.

اجتناب از یک ظاهر طراحی شده، به این دلیل که می تواند موجب افتادن نوارها شود.

شامپو، دمیدن و خشک شدن و یا درست مثل موی طبیعی خود را.

کلیپ در مو فرمت

به عنوان یک روش مو به مو موقت، کلیپ در مو پس از آن یک روش است که در آن موهای مو با استفاده از کلیپ های حساس فشار با سیلیکون اعمال می شود. اگر شما نمی خواهید موی خود را به طور روزانه بپوشانید، کلیپ در موهای شما یک گزینه بهتر برای شماست.

 

کلیپ های ضمیمه:

مناسب برای موارد خاص و یا احزاب زمانی که کلیپ در مو فرمت ها می تواند قبل از خواب برداشته شود.

 

طرفداران:

انعطاف پذیری بیشتر با داشتن گزینه ای برای قرار دادن و برداشتن مو به طور روزانه.

شما توانایی تغییر رنگ مو یا سبک خود را اغلب.

آسان است که خود را در داخل و خارج از مو برداشته و نیازی به رفتن به یک متخصص زیبایی مجاز نیست.

مضرات:

کلیپ در موهای زائد را نمی توان به موهای خود اضافه کرد برای مدت زمان طولانی و باید قبل از خواب برداشته شود.

برای موهای نازک و موی مناسب به عنوان کلیپ ها و پایه ها مناسب برای موهایشان بسیار سنگین و سنگین است.

کلیپ در مو به مدت طولانی می تواند با مراقبت و نگهداری مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

نگهداری:

اگر موهایتان را به طور مرتب تمیز کنید و یک نرم کننده عمیق استفاده کنید، موهای خشک یا ملایم خشک می شوند.

بهتر است از یک شانه دندان عریض یا چرک حلقه استفاده کنید.

رشته توسط Strand روش

با استفاده از تکنیک های گرم یا سرد، روش رشته توسط رشته است که در آن پسوند با پیوند چسب کراتین به قطعات کوچک از مو خود را متصل است. رشته های حدود 0.5 گرم تا 1 گرم موهای فردی می تواند با یک یا دو نقطه کرافت چسب باند یا یک پیوند کوچک مرتبط شود. اکثر شرکت هایی که رشته های باندی را با استفاده از موهای رشته ای ارائه می دهند، به این روش به عنوان یک رشته موی کراتین متصل می شوند .

 

3.1 داغ فیوژن:

با استفاده از یک ابزار گرمایش، کراتین U-tip bond به موها متصل می شود. آرایشگر با استفاده از یک ابزار گرم برای خرد کردن چسب کراتین، جایی که موهای خود را قرار داده و مهر و موم شده بین U-tip کراتین ذوب شده است. اوراق قرضه نزدیک به ریشه مو خود را متصل است، ترک برخی از فضا برای اجازه حرکت طبیعی موهای شما.

 

طرفداران:

مناسب برای موهای ضخیم و ضخیم.

اکثر موهای ضعیف مو، طول می کشد تا شش ماه با نگهداری مناسب.

به موهای خود نگاه کنید، بسیار طبیعی است.

مضرات:

زمان مصرف، زمان متوسط ??برنامه حدود 2-6 ساعت است.

همجوشی گرم نیاز به گرما برای نصب موهای زائد است که می تواند نه تنها بر روی دست های سبک باشد، بلکه می تواند باعث آسیب به موهای مشتری شود.

قابل استفاده مجدد نیست

برخی از افراد ممکن است در عرض چند هفته اول پس از عمل ناراحتی یا سرگیجه خارش داشته باشند.

برنامه کاربردی نیاز به یک منحنی یادگیری بالا برای سبک ها دارد، که ممکن است در صورت آسیب رساندن مو و صدمه به مو باعث ایجاد صحیح آن شود.

نگهداری:

اجتناب از هر گونه محصولات مبتنی بر روغن یا بیش از حد یک ظاهر طراحی شده.

 

3.2 فیوژن سرد، میکرو لینک یا I-tip:

روش رشد مو که در آن قطعات کوچک موهای خود را از طریق مهره کوچک یا قفل کشیده شده و با استفاده از انبردست مو ضخیم چسبانده شده است.

 

طرفداران:

رشته های فردی می تواند کمی بیشتر به طور طبیعی حرکت کند.

گرما و یا چسب برای کاربرد لازم نیست و مو می تواند تا شش ماه طول بکشد.

فرمت مو قابل استفاده مجدد است، و هر پسوند که ممکن است به پایین و یا خاموش شود، می تواند در حدود یک ساعت توسط یک تکنسین با تجربه ثابت شود.

مضرات:

زمان مصرف، زمان متوسط ??برنامه حدود 2-6 ساعت است.

اگر مهره ها یا قفل ها مناسب قرار نداشته باشند، می توانند قابل مشاهده و لغزش راحت تر از هر روش دیگری باشند.

برخی از افراد ممکن است در عرض چند هفته اول پس از عمل ناراحتی یا سرگیجه خارش داشته باشند.

برای موهای نازک و ریز مانند دانه ها یا قفل ها از طریق موهای خود قابل دیدن نیست.

برنامه برای یک برنامه موفق و حذف این روش نیاز به یک منحنی یادگیری بالا دارد و اگر نادرست انجام شود می تواند باعث شکستگی و آسیب مو شود.

نگهداری:

اجتناب از استفاده از روغن یا محصولات مبتنی بر سیلیکون در نزدیکی پیوست.

منبع : http://baseblog.parsiblog.com/Posts/4/%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%B4%D9%86+%D9%85%D9%88+%DA%86%D9%8A%D8%B3%D8%AA+%D8%9F/

 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

به شستشوی فرش ماشینی یا دست بافت با استفاده از مواد شوینده طی مراحل شستشو خشک کردن و بسته بندی قالیشویی گفته میشود

قالیشویی در زمان قدیم به صورت سنتی با دست شستشو صورت میگرفته است.

 

در سالهای پیش حدود 40 سال قبل مردم فرشهای خود را کنار چشمه ها یا در منازل شستشو میدادند اولین کسانی که به این کار به دید یک شغل نگاه کردند فرشهای مردم را به وسیله گاری به کنار چشمه ها میبردند و با ابو صابون شستشو میدادند و به مردم تحویل میدادند در ده سال اول عده کمی از مردم استقبال کردند و تا سالهای متوالی این روند ادامه داشت تا اینکه در 15 سال اخیر با وجود بالارفتن جمعیت و زندگی آپارتمان نشینی این حرفه تبدیل به صنعت شد زیرا دیگر کسانی که در اپارتمان و یا برج های مسکونی ساکن بودند دیگر نمیتوانستند فرشای خودشان رو بشورند از طرفی زندگی مدرن و راحت باعث رونق کار قالی شویی گردید امروزه 99 درصد مردم شستشوهای فرش خود مبل خوشخواب پتو را به عهده متخصصین گذاشتند هم برای آنها راحت است هم در مصرب آب شرب صرفه جویی میشود زیرا تمامی کارخانه های قالیشویی از آب چاه برای شستشو استفاده مینمایند

 

اما امروزه با استفاده از دستگاه و خشک کن و تجهیزات صنعتی در کارخانه ها انجام میشود در قدیم فرشها به روی زمین روی شن خشک میشد اما امروزه داخل گرمخانه انجام میشود

امروزه قالیشویی به عنوان یک شغل مطرح میشود و اتحادیه دارد که سال تاسیس اتحادیه قالیشویی 1351 میباشد

 

مراحل کار :

1 – انتخاب یک قالیشویی مناسب

مواردی که ما را از سایر قالیشویی ها متمایز می کند داشتن پروانه کسب الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن می باشد .

 

2 – نحوه تماس و ثبت سفارش

سفارش از طریق تماس با ما  ، اپلیکیشن و وبسایت ما انجام می گیرد . با سفارش از طریق وبسایت می توانید از تخفیف 10 درصدی ما استفاده کنید . همچنین با سفارش از اپلیکیشن می توانید مرحله به مرحله از روند کار خود مطلع شوید .

 

3 – جمع آوری فرش

جمع آوری فرش ها باید با دقت خاصی انجام شود تا کوچک ترین آسیبی به آن ها وارد نشود .

 

4 – شست و شوی فرش

شست و شوی فرش ها با بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها انجام می شود و پس از شست و شو توسط کارشناسان ما نیز بررسی خواهد شد .

 

5 – انتقال فرش به منزل شما

پس از هماهنگی های لازم ، همکاران ما فرش ها را به شما تحویل می دهند و در صورت رضایت نسبت به پرداخت هزینه اقدام می کنید . اگر سرویس VIP را انتخاب کنید تیم ما فرش های شما را پهن خواهد کرد .

 

منبع : http://baseblog.parsiblog.com/Posts/3/%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%B4%D9%88%D9%8A%D9%8A/



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

ما نه تنها استرس خدمات شبکه و سیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات که به صورت نا خوشایند ایجاد میکنند را از بین میبریم بلکه ما در قالب خدمات شبکه تجارت الکترونیک ، امنیت ، ایمیل و راه حل های پیوستگی کسب و کار را نیز راه اندازی و به شما خدمات ارائه می نماییم .

هنگامی که مشکلی در بخش فناوری اطلاعات شما ایجاد می شود ، همه چیز به متوقف می شود. اگر سیستم ایمیل یا سیستم شما خراب شود، کسب و کار شما در معرض مشکل است. اگر شما خوش شانس هستید، ممکن است یک مدیر فناوری اطلاعات داشته باشید که به اندازه کافی با تجربه برخورد کرده است که بتواند مشکل را با کمترین زمان حل کند. این جایی است که مزایای خدمات مدیریت شده IT واقعا درخشان است. کار ما این است که به شما یک محیط ایمن، امن و IT با تکنولوژی های شناخته شده خود را ارائه دهیم که در آن می توانید بر روی آنچه واقعا برای شما اهمیت دارد تمرکز کنید و به حداکثر رساندن پتانسیل شرکتتان.

 

خدمات از راه دور نامحدود

خدمات تلفنی نامحدود

خدمات حضوری نامحدود

خدمات LAN / WAN

ما راه حل های WAN را از جمله ISDN، Frame Relay، DDR، VPN، DLSW و … مستقل کرده ایم. همچنین از تکنولوژی های LAN مانند VLAN، ELAN و ….. پشتیبانی می کنیم. ما از محصولات 3COM، SonicWall، Cisco، D-Link پشتیبانی می کنیم.

جزیه و تحلیل مورد نیاز شبکه

طراحی، تامین و نگهداری شبکه فناوری اطلاعات

مدیریت شبکه

شبکه گسترده شبکه طراحی

طراحی شبکه محلی

بررسی سلامت شبکه

طراحی شبکه بی سیم

(VPN) طراحی مجازی شبکه اختصاصی مجازی

تجزیه و تحلیل عملکرد

جداسازی و حل مسئله

 

شبکه های بی سیم

در گذشته ، بسیاری از استانداردهای بی سیم (بلوتوث، IEEE 802.11a، 802?11B، 802?11G) در پیاده سازی شبکه های امروز به وجود آمده است. شبکه های بی سیم دارای مزایای متعددی نسبت به شبکه های سیمی هستند. آزادی کابل، اجرای آسان، ظهور لپ تاپ های بی سیم، انبارهای بی سیم، اما در عین حال امنیت نیز به یک موضوع تبدیل شده است. با استفاده از تخصص ما به درستی برنامه ریزی و پیاده سازی یک شبکه بی سیم امن در محیط شما امکان پذیر می باشد .

 

 

تفاوت یک تیم با تجربه با یک تیم غیر حرفه

زمانی مشخص میشود که مشکلی ایجاد میشود تیم حرفه ای میتواند با داشتن تجربه های مشابه با کمترین اتلاف وقت و کمترین تلفات مالی ، اطلاعاتی و یا تجهیزاتی راه حل مناسب را پیدا نموده و مشکل را مرتفع نماید و مواردی که میتواند از بروز دوباره این مشکل با انجام عملیات و اقداماتی جلوگیری نماید ، در بسیاری از موارد مشاهده شده است به دلیل نداشتن اطلاعات کافی تکنسین اطلاعاتی که یک فرد متخصص میتوانسته حفظ نماید را از دست داده است و به شخص یا شرکت زیان بسیار زیادی که در مواقعی حتی قابل جبران هم نیست وارد نماید ، به همین دلیل تشخیص فرد متخصص برای کارفرما و یا مشتری جهت همکاری بسیار مهم میباشد

 

پشتیانی شبکه :

برون سپاری فناوری اطلاعات و ارتباطات به همکاری شرکت پشتیبانی شبکه به شما مزیت عملکرد قابل اعتماد تر و هزینه های قابل پیش بینی تر را می دهد. این به این معنی است که شما از فناوری که قبلا در آن سرمایه گذاری کرده اید، بیشتر ارزش می گیرید، در حالی که کاهش کل هزینه های فناوری اطلاعات و خرابی ناشی از آن را کاهش می دهید. اجازه دهید ما بخش IT اختصاصی شما باشیم.

 

هنگامی که شما فناوری اطلاعات خود را برون سپاری و به شبکه آریان نت منتقل میکنید انتظار داشته باشید:

آرامش خاطر – سیستم های شما تحت نظارت 24/7 است

خرابی کمتر – ما مشکلات را شناسایی و رفع می کنیم قبل از اینکه مشکلی ایجاد کنیم

هزینه های پایین – ما زمان و پول کسب و کار شما را صرفه جویی کنید

اختلالات کمتر – ما اکثر خدمات را از راه دور یا شبانه ارائه می کنیم

بودجه پیش بینی شده – خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با هزینه ثابت شامل همه کاره و همه جانبه، شامل سخت افزار و نرم افزار

 

 

منبع: http://baseblog.parsiblog.com/Posts/2/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA+%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87/



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

تهران خانه ی کسب و کار است. شرکت های زیادی در پایتخت مشغول کار هستند. این در حالی است که تعداد شرکت های معتبر پشتیبانی شبکه از تعداد انگشتان دست نیز کمتر است. تعداد زیادی از این شرکت ها از کامپیوتر استفاده می کنند تا عملیات و خدمات روزمره خود را کارآمدتر کنند. فناوری مطمعنا کمک بزرگی به کسب و کارهای مدرن می کند اما در عین حال دارای احتیاجاتی از قبیل بروزرسانی و پشتیبانی مداوم نیز می باشد.

ما دوست داریم خودمان را به همراه شما یک خانواده بزرگ تجسم کنیم و از شما دعوت میکنیم

 

جهت دریافت مشاوره با شماره 02122137731 تماس حاصل فرمایید

 

پشتیبانی از راه دور نامحدود

پشتیبانی تلفنی نامحدود

پشتیبانی حضوری نامحدود

چرا باید پشتیبان شبکه داشت ؟

شرکت های بزرگ تر معمولا یک بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات اختصاصی دارند که هنگام بوجود آمدن هرگونه مشکل شبکه در دسترس مجموعه می باشند. با این حال کسب و کارهای در حال رشد همیشه قادر به پرداخت هزینه های یک تیم فناوری اطلاعات با دانش شبکه ای کافی نیستند، اما هنوز هم نیاز به پشتیبانی دارند. از این رو ممکن است احساس نکنند که پرداخت هزینه برای پشتیبانی فناوری اطلاعات ضروری است. با این حال، حتی برای کسب و کارهای کوچک با تعداد رایانه های کم، اگر مشکلی کوچکی نیز ایجاد گردد می تواند باعث اختلال زیادی شود.

 

چرا پشتیبانی شبکه مهم است ؟

شبکه کامپیوتری کسب و کار شما ستون فقرات زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات شما است که اتصال همه دستگاه ها را ممکن می سازد . این ساختار شامل سرورها، رایانه ها، سوئیچ ها، چاپگرها و روترها است هر یک از این دستگاه ها می توانند یک خطا یا مشکل ایجاد کند و کسب و کار حساستان با قطع کامل یا جزئی روبرو شود و بهره وری شما از بین برود. پشتیبانی شبکه آریان نت با طراحی شبکه پرسرعت، دسترسی سریع شما را به سرورهای داخلی و نیز محیط اینترنت میسر ساخته و سلامت شبکه ی شما را تضمین می کند.

 

 

پشتیبانی شبکه یک خدمات پیشگیرانه است!

همان طور که بنجامین فرانکلین می گوید : ” an ounce of prevention is worth a pound of cure ” (ارزش یک اونس پیشگیری، بیشتر از یک پوند درمان است) تعمیر و نگهداری منظم شبکه های کامپیوتری ضروری است، همانطور که سرویس ماهیانه یک خودرو ضرورت دارد و اگربه درستی انجام شود، هزینه مالکیت آن در طول زمان بسیار پایین آمده و بهره وری شما بسیار بالاتر خواهد بود. پشتیبانی شبکه می تواند با دریافت گزارش خرابی سیستم و اختلالات تجهیزات، با روشی پیشگیرانه که شامل نظارت بیست و چهار ساعته در کل ایام هفته، چک کردن منظم سیستم، چک کردن تجهیزات و تعمیر و نگهداری منظم احتمال مشکلات جدی را به حداقل برساند.

 

ما باید متفاوت باشیم – و ما هستیم.

ما متوجه شدیم که بسیاری از شرکت های فناوری اطلاعات، دارای پیشنهادات شبیه به هم هستند. مشاوران بازاریابی درباره “نگهداری” یا “نظارت” یا “پیشگیری” صحبت می کنند در حقیقت آن ها درباره ی اصول بدیهی پشتیبانی شبکه سخن می گویند.

 

اما …

ما در باره رزومه ی شغلی، دانش بروز حوزه ی شبکه، رضایتمندی مشتریان قدیمی، مهندسان متخصص، تجربه ی کاری بالا، خدمات اورژانس، ایجاد شبکه ایمن برای مجموعه مدیران آگاه و …صحبت می کنیم. بنابراین ما باید متفاوت باشیم – و ما هستیم.

ما اولین سامانه اعلام قیمت آنلاین را در زمینه پشتیبانی شبکه راه اندازی کرده ایم که از این طریق می توانید قیمت پیشنهادی ما را دریافت نمایید و بعد از آن با تکمیل فرم درخواست مجموعه ما با اعزام یک مشاور حرفه ای بررسی های لازم را انجام داده و بهترین پیشنهاد را به شما ارئه نماییم.

 

قرارداد کارشناس پشتیبانی اختصاصی

ما به شما کارشناس اختصاصی معرفی میکنیم. پشتیبان شبکه وظایف متعددی دارد ، تحقیقات ما در این مورد نشان می دهد داشتن یک کارشناس متخصص و قابل اعتماد برای مجموعه احساس امنیت بوجود می آورد و هر چه شناخت مجموعه از کارشناس با گذشت زمان بالا می رود رضایت مجموعه نیز به همان نسبت بالا رفته و ارتباط مثبت مجموعه و کارشناس موجب بازدهی بیشتر خواهد شد.

 

ویژگی ما :

عملکرد در راستای نگهداری

تیم پشتیبانی شبکه ما همچنین به طور منظم چکاپ های دستی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که تجهیزات در بهترین حالت عملکرد خود هستند. در این مسیر می توانیم کاستی ها و مشکلات زیر ساختی را شناسایی کرده و توصیه هایی در مورد چگونگی حل و فصل آن ها ارائه دهیم.

 

 

 

اتصال به اینترنت

در حال حاضر داشتن یک ارتباط بی نظیر و سریع به اینترنت برای کسب و کار ضروری است. آریان نت می تواند طیف گسترده ای از گزینه های اتصال به اینترنت ( ADSL – 4G – Fiber , …. ) را ارائه دهد وجدید ترین راهکارهای مدیریت اینترنت در راستای کنترل مصرف پهنای باند را با درنظر گرفتن وضعیت زیرساخت شما توصیه نماید.

 

 

 

استفاده از تکنولوژی

ما از ابزارهای نوآورانه برای نظارت فعال بر شبکه و تمام تجهیزاتی که زیرساخت شما را تشکیل می دهند استفاده می کنیم. این ما را قادر می سازد تا هشدار وضعیت شبکه شما را دریافت نماییم تا بتوانیم از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کنیم.

 

 

 

استفاده از سیستم تیکتینگ

سیستم تیکتینگ پشتیبانی شبکه با در اختیار قرار دادن نام کاربری و رمز عبور اختصاصی برای هر دستگاه شما می توانید مشکلات خود را ثبت و پیگیری نمایید، این سیستم تضمین می کند مواردی که شما درخواست بررسی نموده اید به درستی دنبال شده و می توانید از نتیجه آن آگاه شوید .

 

مشاوره خرید کالا / ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

تهیه و خرید تکنولوژی می تواند یک کار پیچیده باشد و در بسیاری موارد احتیاج به مشاوره فنی ضرورت دارد. از کجا می توان بهترین قیمت را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دریافت کرد؟ چه نوع گارانتی لازم دارید؟ کدام تولیدکنندگان پشت محصولات خود ایستاده اند؟ در طول سال ها، شرکت آریان نت با استفاده از انواع محصولات مختلف، اطاعات فنی گسترده ای از تمام فروشندگان برخوردار است. ما با شرکت های پیشرو در این صنعت همکاری می کنیم و همیشه حداقل یک جایگزین برای مشتریان خود در هر نوع محصول ارائه می دهیم.

نیاز به فایروال دارید ؟ ما می توانیم Cisco، Sonicwall، Juniper را ارائه دهیم. نیاز به یک سرور HP، دل، آی بی ام، اپل. هرگز ما مشتریان خود را به فروشندگان نا معتبر هدایت نمی کنیم که برای هزینه ارجاع، به ما هزینه ای پرداخت کنند. هر گونه تخفیفی که از تأمین کنندگان ما (به دلیل حجم بالای خرید و وضعیت همکاری ) قائل شوند به مشتریان ما منتقل می شود. و اگر بخواهید خودتان سخت افزار را تهیه فرمایید ، ما بدون هیچ مشکلی به شما کمک می کنیم تا مطمئن شوید که سیستم های مناسب را با تنظیمات صحیح دریافت می کنید.

 

 

 

ما مشکلات را شناسایی می کنیم قبل از اینکه آنها یک مسئله شوند .

بررسی عمکرد برق اضطراری به صورت هفتگی

بررسی اتصال به اینترنت بک آپ

ما به طور مداوم شبکه شما را نظارت می کنیم

گزارش مربوط به پشتیبان گیری را بررسی می کنیم

 

وضعیت فایروال ، بسته های سرویس ، بروز رسانی امنیتی ،

 

منبع : http://baseblog.parsiblog.com/Posts/1/%D9%BE%D8%B4%D8%AA%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%8A+%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87/



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()