سئو
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

به تازگی با سئو آشنا شده‌اید؟ می‌خواهید که بیشتر بدانید؟ راهنمایی که هم اکنون پیش رویتان است تا به حال بیش از سه میلیون بار خوانده شده و حاوی مطالب قابل فهمی است که برای دستیابی به رتبه بالاتر در موتورهای جستجوگر یا سئو به آن‌ها نیازمندید. اگر شما بخواهید کسب و کارتان سر پا بماند و کسب درآمد کنید می بایست از سئو برای سایت خود کمک بگیرید در این صورت پس از مدتی سیر نزولی را طی خواهید کرد و در نهایت می توان با قاطعیت گفت که کسب و کار شما نابود خواهد شد .

سئو

سئو چیست؟

سئو نوعی تکنیک بازاریابی است که روی بالا بردن تعداد نمایش وبسایت شما در موتورهای جستجوگر غیر تبلیغاتی تمرکز میکند. سئو شامل کارهای تکنیکی و همینطور خلاقانه‌ای می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن ها تعداد بازدیدهایتان را بالا ببرید و حضورتان در موتورهای جستجوگر را پررنگ تر کنید. جنبه های زیادی هستند که سئو را تحت تاثیر قرار می‌دهند، مثل کلمات کلیدی که در صفحاتتان از آن‌ها استفاده می‌کنید و یا نحوه ارتباطتان با بقیه وبسایت‌ها. بعضی وقت‌ها سئو، صرفا مرتبط با این است که آیا ساختار وبسایتتان برای موتورهای جستجوگر قابل فهم است یا خیر.
سئو تنها محدود به قابل فهم بودن وبسایتتان برای موتورهای جستجوگر نیست؛ استفاده از وبسایت شما باید برای کاربران نیز ساده باشد. این راهنما برای توصیف تمامی موضوعات مرتبط با سئو نوشته شده است . از پیدا کردن کلمات کلیدی که باید استفاده کنید، تا قابل فهم کردن وبسایتتان برای موتور های جستجوگر.

آموزش سئو

چرا وبسایت من به سئو نیاز دارد؟

اکثر تعداد بازدیدهای یک وبسایت از طریق موتورهای جستجوگر رایگان گوگل، یاهو یا بینگ صورت میگیرد. با این حال تعدادی از بازدیدها نیز از طریق لینک های شبکه های اجتماعی صورت میگیرد، باز هم موتورهای جستوجوگر طریقه اصلی دستیابی به وبسایت‌ها هستند. این درباره همه و انواع وبسایت های ارائه دهنده انواع مطالب، سرویس‌ها، اطلاعات یا محصولات صدق میکند.
موتورهای جستجوگر هدفمند جستجو میکنند؛ یعنی به دنبال نتایجی میروند که افراد به دنبالشان هستند. اگر موتورهای جستجوگر نتوانند صفحات شما را به منابع اطلاعاتی خود اضافه کنند، ترافیک بازدید قابل توجهی را از دست خواهید داد.

چرا موتورهای جستجوگر خود به خود وبسایت من را در نتایج نشان نمیدهند؟

موتورهای جستجوگر هوشمند هستند اما به کمک احتیاج دارند. موتورهای اصلی همیشه در تلاشند که وب را بهتر جستجو کنند و بهترین نتایج را بالا بیاورند، اما محدودیت هایی دارند. سئو مناسب باعث میشود که صفحات شما به بالای صفحات جستجو راه بیابند و هزاران بازدید داشته و مورد توجه باشند، و حرکات اشتباه باعث میشوند که وبسایتتان زیر انبوهی از نتایج دیگر دفن شده و کمترین بازدید را داشته باشند.
این روزه فضای اینترنت سراسر رقابتی است و شرکت هایی که به فکر سئو هستند، بیشترین مشتری ها و بازدیدکننده ها را دارند.

آیا میتوانم خودم از سئو استفاده کنم؟

دنیای سئو دنیای پیچیده ای است، اما بیشتر افراد میتوانند به راحتی مطالب ابتدایی را یاد بگیرند. حتی کمی دانش هم میتواند تغییرات بسزایی بوجود بیاورد. آموزش سئو در وب به صورت رایگان فراوان است درست مثل همین مطلب.
بسته به زمانی که میتوانید صرف کنید، تمایلی که برای یادگیری دارید، و پیچیدگی وبسایتتان، ممکن است لازم باشد از کمک افراد حرفه ای استفاده کنید. شرکت های مختلفی روی سئو کار میکنند. برخی از آن ها متمرکزتر هستند، و برخی رویکردی کلی تر پیش میگیرند.

چقدر از این مقاله را لازم است بخوانم؟

اگر درباره بهبود ترافیک بازدید وبسایتتان جدی هستید، پیشنهاد میکنیم که تمامی مطالب در ادامه این مطلب را به دقت و از اول تا آخر بخوانید. تمام سعی ما این بوده که این مطالب دقیق‌ترین و قابل فهم ترین حالت ممکن باشند. پس حتما مطالب بعدی را دنبال کنید!

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/37/%D8%B3%D8%A6%D9%88/





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: